Auto do 8 tys. zł

Data: 2009-09-18 09:32:17
Autor: bratPit[pr]
Auto do 8 tys. zł

Ostatnio na grupie kilka osób szukało samochodu do ca. 8 tys. zł. Mam taką ofertę: http://tinyurl.com/l5rmco (reklamuję, bo autko ma nalepkę pms :-)).

masz błąd w ogłoszeniu, to nie jest pełne wyposażenie bo brakuje klimatyzacji,
brat

Data: 2009-09-18 09:44:57
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
bratPit[pr] pisze:

[...]

OK, ale czy w tym roczniku montowano klimatyzację?
pwz

Data: 2009-09-18 10:07:49
Autor: bratPit[pr]
Auto do 8 tys. zł

[...]

w 1999r na pewno, sam takiego kiedyś oglądałem z zamiarem kupna,
brat

Data: 2009-09-18 10:12:38
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
bratPit[pr] pisze:

[...]

No właśnie, dlatego się zastanawiam. Bo po pierwsze - rocznik, a po drugie - wersja. IMHO klimatyzacja nie wchodziła (jeżeli w ogóle była dostępna) w skład standardowego, pełnego wyposażenia SX... Ale w sumie nie ma o co kruszyć kopii.
pwz

Data: 2009-09-18 10:29:10
Autor: AL
Auto do 8 tys. zł
pwz pisze:
bratPit[pr] pisze:

[...]

wchodzila - kolega mial z fabryczna klimatyzacja - miesiac temu sprzedal tego Lanosa.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-09-18 10:33:19
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
AL pisze:
(...)
wchodzila - kolega mial z fabryczna klimatyzacja - miesiac temu sprzedal tego Lanosa.

OK, tylko czy ta klima to nie była "opcja dodatkowa" w tym modelu?
pwz

Data: 2009-09-18 09:48:18
Autor: Massai
Auto do 8 tys. zł
pwz wrote:

AL pisze:
(...)
> wchodzila - kolega mial z fabryczna klimatyzacja - miesiac temu
> sprzedal  tego Lanosa.

OK, tylko czy ta klima to nie była "opcja dodatkowa" w tym modelu?
pwz

No, to w takim razie co to jest "pełne wyposażenie"?
To idzie w standardzie?

A contrario - samochód który nie ma "pełnego wyposażenia" to taki z
którego wymontowano centralny zamek który był w standardzie? ;-)

Dla mnie pełne, full - to wszystko z opcji co najlepsze ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-18 15:52:41
Autor: Mirosław Habarta
Auto do 8 tys. zł
AL pisze:
pwz pisze:
bratPit[pr] pisze:

[...]

Fabryczna była, ale prawie na pewno jako opcja. Standardowe wypos. tych samochodów
było zawsze skromne, fakt, że było sporo możliwości dokupienia dodatkowego.

Data: 2009-09-18 18:41:31
Autor: radekp@konto.pl
Auto do 8 tys. zł
Fri, 18 Sep 2009 09:32:17 +0200, w <h8vd24$3nl$1@inews.gazeta.pl>,
"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał(-a):

masz błąd w ogłoszeniu, to nie jest pełne wyposażenie bo brakuje klimatyzacji,

I automatycznie wysuwanej anteny.

Data: 2009-09-18 18:56:06
Autor: radekp@konto.pl
Auto do 8 tys. zł
Fri, 18 Sep 2009 09:32:17 +0200, w <h8vd24$3nl$1@inews.gazeta.pl>,
"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał(-a):

masz błąd w ogłoszeniu, to nie jest pełne wyposażenie bo brakuje klimatyzacji,

No i jeszcze ABS-u brakuje (był w pakiecie z klimą jako opcja do SX).

Data: 2009-09-18 18:59:43
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jest ABS (jest to zaznaczone w ogłoszeniu) i jest automatycznie wysuwana antena (fakt, tego nie ma w ogłoszeniu).
pwz

Data: 2009-09-18 19:15:36
Autor: radekp@konto.pl
Auto do 8 tys. zł
Fri, 18 Sep 2009 18:59:43 +0200, w <h90ea3$lfp$1@inews.gazeta.pl>, pwz
<dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał(-a):

> No i jeszcze ABS-u brakuje (był w pakiecie z klimą jako opcja do SX).

Jest ABS (jest to zaznaczone w ogłoszeniu) i jest automatycznie wysuwana antena (fakt, tego nie ma w ogłoszeniu).

Scancelowałem posta po doczytaniu, ale byłeś szybszy :).

Ale dziwne, że klimy nie ma, bo chyba była jako pakiet z ABS (chociaż być może
ABS w SX był w standardzie, a klima nie).

To SUPTF czy KLAT (VIN)?

Data: 2009-09-18 19:35:23
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
radekp@konto.pl pisze:
(...)
To SUPTF czy KLAT (VIN)?

Nie wiem, co oznaczają te skróty... Aha, "Vehicle Identification Number". Nie wiem, w jaki sposób to odróżnić.
pwz

Data: 2009-09-18 19:45:39
Autor: radekp@konto.pl
Auto do 8 tys. zł
Fri, 18 Sep 2009 19:35:23 +0200, w <h90gcv$hc$1@inews.gazeta.pl>, pwz
<dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
(...)
> To SUPTF czy KLAT (VIN)?

Nie wiem, co oznaczają te skróty... Aha, "Vehicle Identification Number". Nie wiem, w jaki sposób to odróżnić.

Pierwsze znaki kodu VIN (są w dowodzie rej.).

Data: 2009-09-18 19:53:35
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
radekp@konto.pl pisze:
To SUPTF czy KLAT (VIN)?
Nie wiem, co oznaczają te skróty... Aha, "Vehicle Identification Number". Nie wiem, w jaki sposób to odróżnić.

Pierwsze znaki kodu VIN (są w dowodzie rej.).

OK, rząd cyfr zaczyna się od KLATF... Czyli KLATF - VIN...? Jaka jest różnica pomiędzy KLATF a SUPTF? Co to mówi o samochodzie?
pwz

Data: 2009-09-19 14:03:57
Autor: radekp@konto.pl
Auto do 8 tys. zł
Fri, 18 Sep 2009 19:53:35 +0200, w <h90hf3$4vl$1@inews.gazeta.pl>, pwz
<dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał(-a):

OK, rząd cyfr zaczyna się od KLATF... Czyli KLATF - VIN...? Jaka jest różnica pomiędzy KLATF a SUPTF? Co to mówi o samochodzie?

Że made in Korea (pierwsze wersje 1,6SX tylko przechodziły przez Żerań jako
pośrednika, dopiero potem zaczęto je tam montować).
Poznałem po pokrętle nawiewu :).
Podobno to lepiej świadczy o montażu auta.

Data: 2009-09-19 18:30:17
Autor: pwz
Auto do 8 tys. zł
radekp@konto.pl pisze:
Że made in Korea (pierwsze wersje 1,6SX tylko przechodziły przez Żerań jako
pośrednika, dopiero potem zaczęto je tam montować).
Poznałem po pokrętle nawiewu :).
Podobno to lepiej świadczy o montażu auta.

O, to ciekawostka. Nie wiedziałem. Dzięki za informację.
pwz

Auto do 8 tys. zł