Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto

Data: 2012-03-22 21:12:43
Autor: BUNIEK
Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
W sumie to mi to obojętne czy benzyna czy dizel, zależy mi tylko na tym, aby częsci były w miarę tanie, naprawy można było przeprowadzić w dowolnym warsztacie "Pana Kazia" i aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę się na nowsze w stylu Fiat Doblo Max.

Jeżeli masz 7000pln gotówki na auto to chyba lepiej, zakupić odrazu cos nowszego w lizingu :), zwłaszcza ze chcesz tylko na rok, teoretycznie możesz pozwolić sobie na auto gdzie rata wynosi ok 600 pln(brutto)(przez rok)potem i tak chcesz cos lepszego.
Cala rata jest kosztem dla firmy, naprawy tez, wtedy moze kupisz taki co można odliczać paliwo i koniec końców wyjdziesz na tym in plus.
Liczyłeś dzwoniłeś etc.

Buniek

Data: 2012-03-22 22:49:49
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-03-22 21:12, BUNIEK pisze:
[...]

Stary caddy 1.9 sdi

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-03-22 23:34:26
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
W dniu 2012-03-22 22:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

Stary caddy 1.9 sdi

Za daną kwotę będzie o 20-30% bardziej zamęczony - dopłaca się do znaczka VW.

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-03-23 06:38:31
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-03-22 23:34, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
W dniu 2012-03-22 22:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

Stary caddy 1.9 sdi

Za daną kwotę będzie o 20-30% bardziej zamęczony - dopłaca się do
znaczka VW.

Moze i bedzie, ale mam takiego staruszka i zlego slowa powiedziec o nim ni emoge.