Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto

Data: 2012-03-25 20:21:48
Autor: Jackare
Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisał w wiadomości news:4f6ae47d$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

W sumie to mi to obojętne czy benzyna czy dizel, > Co radzicie?

Za te pieniądze kupisz skodę felicie pick-up z budą.
Auto w porównaniu z C15 komfortowe, wygodne i jeżdżące
Na jednej takiej zrobiłem w ponad dwa lata lekko ponad 260 tyś, na drugiej w półtora roku ponad 140 tys - silniki 1,3 MPi benzynowe. Obydwie były całkowicie bezawaryjne. Wjeżdżały i wyjeżdżały z każdych warunków, nigdy nie zawiodły. Wspominam je naprawdę dobrze. Ładowność 425 kg, paleta chyba wchodzi.
Tu sobie zobacz przykłady
http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg=0&string=felicia+pickup
--
Jackare

Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto