Auto dostawcze

Data: 2010-06-26 14:54:56
Autor: KM
Auto dostawcze

"moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> wrote in message news:i04kfl$jc8$1news.onet.pl...
Witam serdecznie
Przymierzam się do zakupu auta (chyba nowego) z homologacją ciężarową
i mam dylemat co wybrać
Do tej pory jezdziłem zagazowanymi benzynami ale z aut nowych chyba najodpowiedniejszy będzie
diesel? (nie jestem az takim specem ale tak mi się zdaje)
Nie wiem tylko co warto kupić.
Zastanawiałem się nad:

Fiat Doblo  2.0 Multijet 16v 135 KM
VW Caddy  2.0 TDI 140 KM
Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 KM FAP
Peugeot Partner silnik chyba jak w Cytrynie

Czy ktoś stał przed podobnym probleme i mógłby coś podpowiedzieć na co się zdecydować?
Chodzi przede wszystkim o koszty eksploatacji aby były jak najmniejsze (auto ma zarabiać a nie zeby zarabiać na nie :-))
Roczne przebiegi rzędu 50-70 kkm.
Auto miało by posłużyć ok 4-5 lat tylko nie wiem czy wytrzyma przy takich przebiegach?
Z góry dziękuję za wszelkei sugestie i podpowiedzi.
Foti

Witam!

Od 2007 do polowy 2009 smigalem nowiutkim VW Caddy TDI z silnikiem 1.9 (105KM). W tym czasie przejechalem ok 130 tys km. Poza regularnymi wizytami serwisowymi nie mialem absolutnie zadnego problemu z samochodem. Przy 120kkm byla wymiana rozrzadu. Jedyna denerwujaca rzecza ktora sie pojawila to "brzeczace" lusterko srodkowe (wystarczylo poruszac aby to ustapilo), oraz brzeczaca atrapa glosnika przy szybie (nie zawsze ale od czasu do czasu...). Podejrzewam ze te przypadlosci nie byly by zbyt uciazliwe dla osob nie zwracajacych na to uwage.
Z uwagi na mozliwosc jazd rowniez innymi Vanami min Opel Combo oraz Transit Connect - mialem jakies porownanie. Osobiscie Caddiego nie zamienilbym na zadnego innego Vana.... Transit jest nieco pojemniejszy jesli chodzi o pake. Natomiast ergonomia, wygoda jazdy, wykonanie uwazam ze w VW jest jak dla mnie najlepsze.

Pozdrawiam!
KM

Auto dostawcze