Auto dostawcze

Data: 2010-06-26 15:04:20
Autor: Jacek
Auto dostawcze
Użytkownik "moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i04kfl$jc8$1news.onet.pl...
Witam serdecznie
Przymierzam się do zakupu auta (chyba nowego) z homologacją ciężarową
i mam dylemat co wybrać
Do tej pory jezdziłem zagazowanymi benzynami ale z aut nowych chyba najodpowiedniejszy będzie
diesel? (nie jestem az takim specem ale tak mi się zdaje)
Nie wiem tylko co warto kupić.
Zastanawiałem się nad:

Fiat Doblo  2.0 Multijet 16v 135 KM
VW Caddy  2.0 TDI 140 KM
Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 KM FAP
Peugeot Partner silnik chyba jak w Cytrynie

mamy w firmie kilka nowych i 2-3 letnich Berlingo 1.6 hdi 75km.
W starej budzie ma inną skrzynie biegów to nawet sie zbiera, a w nowej budzie ta moc i skrzynia to porażka.
Wyprzedzanie na 5-biegu to ruletka o życie. Zasadniczo mozna go wogóle nie uzywać :)
Wnetrze jest całkiem całkiem,  z przodu 3 miejsca. Te środkowe jest umowne :)
Dużo schowków i całkiem pojemny. Wrażliwy na boczne podmuchy wiatru - 2 auta tak straciliśmy :(
Po roku auta mają po 50-60tys km, w nowym uszczelniono na gwarancji miske olejową (ten typ tak ma).
75konne polecą do 150km/h, 90 konne ledwo 170. Hamulce dobre na asfalcie, abs bardzo wrażliwy i słabo radzi sobie poza twardym gruntem.
Spalanie wg kompa z kilku tys km to 6,2 litra w wiekszosci trasy, w mieście 6,5 to rozsądne max.
Z minusów: słabe fabryczne wycieraczki po 150-200zł, nie wstawisz uniwersalnych bo uchwyt nietypowy; do wymiany żarówki w reflektorze przydałaby sie ręka zginana w 4 miejscach na przegubach kulowych, ale da sie :)
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Auto dostawcze