Auto dostawcze

Data: 2010-06-27 12:48:57
Autor: icek2
Auto dostawcze
moje_przedmioty pisze:
Witam serdecznie
Przymierzam się do zakupu auta (chyba nowego) z homologacją ciężarową
i mam dylemat co wybrać
Do tej pory jezdziłem zagazowanymi benzynami ale z aut nowych chyba najodpowiedniejszy będzie
diesel? (nie jestem az takim specem ale tak mi się zdaje)
Nie wiem tylko co warto kupić.
Zastanawiałem się nad:

Fiat Doblo  2.0 Multijet 16v 135 KM
VW Caddy  2.0 TDI 140 KM
Citroen Berlingo 1.6 HDI 110 KM FAP
Peugeot Partner silnik chyba jak w Cytrynie
w czwartek odbieram nowego partnera ale 1.6 hdi 90km - bez FAP

najlepszy stosunek mozliwosci do ceny
dobrą opcją jest berlingo - mozna przedłużyc gwarancję,
w peugeocie nie jest to "realne"

zamianiem z partnera na partnera :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-06-28 11:36:03
Autor: Adam Szewczak
Auto dostawcze

Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i07aau$rdp$1@news.onet.pl...
moje_przedmioty pisze:
[...]

    No wlasnie, ja nie mialem szans na przerobienie w firmie tematu Caddy bo roznica w cenie wyszla 12 tys zl :/
A zamowilismy Partnera z dodatkowymi opcjami tez 90KM ale bedzie dopiero za 3-4 miesiace.

PZDr
Adam

Auto dostawcze