Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]

Data: 2009-11-18 23:40:19
Autor: Maverick
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
Czyżby nawet polskie psy mialy dziwne podejscie?

http://www.tvn24.pl/-1,1629359,0,1,pies_demolka-kontra-ford,wiadomosc.html

Dla nieklikatych:
Uszkodzona maska, zderzak, nadkola, zniszczona atrapa chłodnicy i urwana tablica rejestracyjna - to efekt bliskiego spotkania forda z... wilczurem. Pies bardzo się starał dotrzeć do komory silnika, gdzie ukrył się kot.

Zniszczenia byłyby zapewne większe, gdyby nie zobaczył go użytkownik auta (samochód był służbowy). Późnym wieczorem przejeżdżał w rejonie bloków przy ul. Kolejowej w Krośnie i na na osiedlowym parkingu zauważył całe zdarzenie.

Udało mu się odgonić psa, który do tego czasu zdołał jednak solidnie zdewastować cały przód forda. Okazało się, że powodem ataku nie była niechęć do samochodów na "f", ale kot, który ukrył się pod maską silnika.

Użytkownikowi auta zgłosił zdarzenie na policję. Funkcjonariusze szukają teraz właściciela agresywnego psa, któremu grozi odpowiedzialność za brak właściwego nadzoru za zwierzęciem.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-19 00:27:48
Autor: Michał
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
Dla nieklikatych:
Uszkodzona maska, zderzak, nadkola, zniszczona atrapa chłodnicy i urwana

gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-19 06:48:35
Autor: Grejon
  Michał pisze:
Dla nieklikatych:
Uszkodzona maska, zderzak, nadkola, zniszczona atrapa chłodnicy i urwana

gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.

pozdrawiam.

A te trafione z niedużą wyłamują reflektor z mocowań.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-19 07:00:49
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Grejon napisał:
 Michał pisze:

[...]

Natomiast trafienie w zajaca z V=90km/h powoduje demolke zderzaka, lamp, chlodnic (2 sztuki) i wkrecenie sie flakow w pasek klinowy - zakonczeniem jest wizyta u mechanika + mycie silnika
Spotkanie z wrobelkiem na A4 przy predkosci ciut wiekszej niz autostradowa konczy sie wgnieceniem na masce na glebokosc okolo 4/5 cm (w miejscu wzmocnienia maski).
O spotkaniu znajomego z mala sarenka nie bede pisal w szegolach, napisze tylko ze wszyscy przezyli choc byli mocno poobijani i polamani - sarenka wpadla przez przednia szybe i byla wielkosci doroslego owczarka :-(
I na koniec cos z autopsji - walniecie batem od CB w golebia powoduje ciekawy widok w tylnym lusterku (mnustwo piorek) i spory huk.

                Oskar Wilde

Data: 2009-11-19 17:48:57
Autor: czemu_ja
Gabriel'Varius' pisze:

Natomiast trafienie w zajaca z V=90km/h powoduje demolke zderzaka, lamp, chlodnic (2 sztuki) i wkrecenie sie flakow w pasek klinowy - zakonczeniem jest wizyta u mechanika + mycie silnika

toc to jakis zajac z okolic czarnobyla musial byc ;)
ja trafilem lisa przy predkosci ok 110km/h i na szczecie obylo sie bez szkod auta.

Data: 2009-11-20 07:10:36
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik czemu_ja napisał:

Gabriel'Varius' pisze:

[...]

To nie ja trafilem tylko moj byly szef trafil kicaja na S1 w okolicach Tychow Fiatem Bravo i taki wlasnie byl efekt.

                Oskar Wilde

Data: 2009-11-20 20:02:17
Autor: Axel

"Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:he2mu7$2rbn$1omega.artcom.pl...

Natomiast trafienie w zajaca z V=90km/h powoduje demolke zderzaka, lamp, chlodnic (2 sztuki) i wkrecenie sie flakow w pasek klinowy - zakonczeniem jest wizyta u mechanika + mycie silnika

U mnie skonczylo sie tylko spawaniem urwanego tlumika (zajac "poszedl" dolem)

I na koniec cos z autopsji - walniecie batem od CB w golebia powoduje ciekawy widok w tylnym lusterku (mnustwo piorek) i spory huk.

Przy niewielkiej predkosci (~30km/h) trafilem batem ML-145 w jakies przelatujace nisko ptaszydlo (a w zasadzie to bardziej on trafil w antene). Ptaszydlo wpadlo do rowu, a antena (na magnesie) z wielkim lomotem spadla z dachu - na szczescie bez strat.

--
Axel

Data: 2009-11-23 07:31:05
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

I dlatego mam ML'ke przykrecona na stale :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-11-22 02:21:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 19 Nov 2009 07:00:49 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

[...]

Kurcze, jak to dobrze, że moej samochody nei są z papieru i są ciut
odporniejsze ;)
--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-25 10:36:59
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
[...]

Tak,tak, widzielismy juz Twoje wspaniale auta i ich stan, Twoje umiejetnosci za kolkiem i znamy dobre rady w sprawie co kupi :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-11-25 22:41:28
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 25 Nov 2009 10:36:59 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

[...]

I popatrz, one dalej jeżdżą, pomimo zderzeń z solidniejszymi obiektami :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-26 12:33:41
Autor: robal
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> popełnił(a):

[...]

Ciut? :)
http://www.youtube.com/watch?v=NVOaj1YDAO8
http://www.youtube.com/watch?v=gjPyX5Yct7w
http://www.youtube.com/watch?v=_mo6c-NtVm0
http://www.youtube.com/watch?v=9NCQUgNwpHM

Ale żeby nie było :)
Szwagier tylko dzięki temu, że jechał Sierrą skończył tylko, z poważniejszych rzeczy, ze złamanymi kośćmi stopy (od cofnięcia się przegrody/deski całej z pedałami; radio wylądowało na tylnej półce) po "strzale" od bodajże Golfa w lewy przód. Prędkość Golfa siakieś 40-50 km/h, Sierry 20 może (wyjechał dopiero za bramę z fabryki). Się delikwentowi przysnęło za kółkiem - nawet nie zareagował jak leciał na przeciwny pas.
Sierra do kasacji, ale raczej jej gabaryty zrobiły swoje.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-26 20:32:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 12:33:41 +0100, robal napisał(a):

[...]

No z zającami to ich nie zderzasz, prawda?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-27 12:21:23
Autor: robal
[...]

Prawda. Ale widziałem odporniejszy papier :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-19 07:53:50
Autor: Massai
Grejon wrote:

 Michał pisze:

A te trafione z niedużą wyłamują reflektor z mocowań.

Spotkanie malucha z dzikiem - po prawdzie to dzik upolował malucha,
czatował na pasie zieleni między jezdniami i ruszył w odpowiednim
momencie - tak że uderzył w bok malucha. efekty - drzwi dosłownie
rozprute na wylot. Dzik zbiegł z miejsca zdarzenia. Istnieją
podejrzenia że to był spisek i zemsta, bo kierowca malucha to zapalony
myśliwy.

Spotkanie starej skody, zdaje się któraś 105, silnik z tyłu, z dzikiem
- bardziej widowiskowe. Dzik podbiegł pod prawe przednie koło. Skoda
zrobiła śrubę, dachowanie, cała siła poszła w część dachu nad pasażerem.
Pasażer, dwumetrowy chłop, akurat sobie kimał na rozłożonym siedzieniu.
Nic mu się nie stało, miał tylko poważny problem z wydostaniem się z
samochodu. Dzik stracił głowę, dosłownie, błotnik mu ten łeb uciął.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-19 09:14:05
Autor: bratPit[pr]
> [...]

momencie - tak że uderzył w bok malucha. efekty - drzwi dosłownie
rozprute na wylot. Dzik zbiegł z miejsca zdarzenia.

a dzik (zabity) leżący na środku pasa ruchu wzięty pomiędzy koła przy prędkości ca 90km/h powoduje wyrzucenie samochodu Fiesta na jakieś 50cm? nad asfalt - efekty jak w amerykańskim filmie ze skaczącymi samochodami - straty to wahacz, skrzywiony środkowy tłumik, mycie komory silnika i podwozia z części składowych owego dzika, podłużnica szczęśliwie przeżyła, podobnie jak podsufitka trafiona głowami pasażerów,
brat

Data: 2009-11-19 10:37:41
Autor: LEPEK
bratPit[pr] pisze:

> gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.
>
> pozdrawiam.

A te trafione z niedużą wyłamują reflektor z mocowań.

Spotkanie malucha z dzikiem [...]

Dobra, dobra.
Wy tu wszyscy o skurtach trafienia jadącym samochodem w faunę, a w historii ze strony tefałenu samochód był ZAPARKOWANY :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-11-19 15:06:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
LEPEK pisze:
bratPit[pr] pisze:

> [...]

Wy tu wszyscy o skurtach trafienia jadącym samochodem w faunę, a w historii ze strony tefałenu samochód był ZAPARKOWANY :D

Dlatego skończy się na lakierowaniu, a nie przespawaniu przodu. :)
Chociaż co za różnica - właściciel przy odsprzedaży i tak usłyszy, że jest chuj*m, bo "to auto panie, to ma przód z innego". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-19 09:53:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
Massai wydusił z siebie te słowy:

Istnieją
podejrzenia że to był spisek i zemsta, bo kierowca malucha to zapalony
myśliwy.

teraz sie mówi - to wina PO

BP, MSPANC

:D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-11-19 15:07:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Kubuś, ja Cię proszę. Ty się odpier...l od prosiaczków, Ty zostaw pręgowy chlewik tam gdzie on jest. :P

Data: 2009-11-20 13:25:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
Marcin "Kenickie" Mydlak wydusił z siebie te słowy:

tak mi sie tylko skojarzyło :D

Już nie bede :P

Data: 2009-11-19 09:47:11
Autor: J.F.
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he23e4$jn5$1inews.gazeta.pl...
Dla nieklikatych:
Uszkodzona maska, zderzak, nadkola, zniszczona atrapa chłodnicy i urwana

gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.

Wroble tez :-(

Co do mondeo - podjezdzam kiedys do znajomych, otwieram drzwi .. i do srodka wparowuje mi ich wilczur.
Zadowolony jakis, wyjsc nie chce .. nie mam ani suki, ani kota, choc wozilem osobe posiadajaca kilka kotow.

Ich rodzinnym autem na Fr pies nie lubi jezdzic :-)

J.

Data: 2009-11-19 15:04:19
Autor: jerzu
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
On Thu, 19 Nov 2009 00:27:48 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.

Gołębie trafione z dużą szybkością mogą skasować przednią szybę.

Data: 2009-11-20 09:03:07
Autor: Yogi\(n\)
<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

gołębie trafione z dużą szybkością kasują chłodnice.

Gołębie trafione z dużą szybkością mogą skasować przednią szybę.

Podobnie jak np. mrożone kurczaki. Takie niemrożone troche bardziej opornie, ale również.
http://www.youtube.com/watch?v=xYyZXh9vCLU

--
Yogi(n)

Data: 2009-11-19 00:39:14
Autor: jerzu
Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]
On Wed, 18 Nov 2009 23:40:19 +0100, Maverick
<krzysztofWYTNIJboberWYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Udało mu się odgonić psa, który do tego czasu zdołał jednak solidnie zdewastować cały przód forda. Okazało się, że powodem ataku nie była niechęć do samochodów na "f", ale kot, który ukrył się pod maską silnika.

Kot też był na "f" - futrzak ;-)

Auto na f kontra pies [Dzis jest piatek]