Auto od wielbiciela marki...

Data: 2011-09-23 11:28:06
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
Witam,

Przeglądałem oferty na Allegro i znalazłem taki oto rarytas:
http://moto.allegro.pl/bmw-e38-750i-individual-i1821428421.html

Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto. I jeszcze każe dopłacać za narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach pasażera.

"Osobiście jestem fanem bawarek od prawie 20 lat " - a właściciel pewnie rocznik 1991.

Jeśli tak ma wyglądać auto od "konesera" to już wole od dziadka z Niemiec ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-23 09:55:50
Autor: to
Auto od wielbiciela marki...
begin DoQ
Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto. I jeszcze każe dopłacać za
narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach
pasaĹźera.

Zauważyłeś "M7" na klapie? ;)

PS. Obrzydliwe felgi.

Data: 2011-09-23 11:59:18
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 23-09-2011 11:55, to pisze:
Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto. I jeszcze każe dopłacać za
narośl na desce rozdzielczej i skrzynkę bezpieczników na drzwiach
pasażera.
Zauważyłeś "M7" na klapie? ;)

Ba, przecież kolor ma jak!
Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony lecą na wyeksponowane cewki??

PS. Obrzydliwe felgi.

Wygląda jak ciągnik rolniczy...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-23 12:42:16
Autor: Irokez
Auto od wielbiciela marki...
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j5hlch$3eg$1mx1.internetia.pl...

Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony lecą na wyeksponowane cewki??

moczowe?

--
Irokez

Data: 2011-09-23 11:11:21
Autor: to
Auto od wielbiciela marki...
begin Irokez
Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony lecą na
wyeksponowane cewki??

moczowe?

Tesli.

Data: 2011-09-23 16:26:52
Autor: Big Jack
Auto od wielbiciela marki...
W wiadomości
*to* napisał(-a):

Co do skrzynki bezpieczników, to chyba zwrotnice - może lachony
lecą na wyeksponowane cewki??

moczowe?

Tesli.

Ruhmkorffa

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-23 11:58:13
Autor: Olo
Auto od wielbiciela marki...
On 2011-09-23 11:28, DoQ wrote:
Witam,

[...]

to są burackie zwrotnice głośnikowe :)
rozwalił mnie za to zagłówek jako obudowa radia - kto ma takie pomysły? :)
myślę, że auto jest do odchwaszczenia , bo przy silniku widze ori sprzęt...

Data: 2011-09-23 10:02:13
Autor: to
Auto od wielbiciela marki...
begin Olo
rozwalił mnie za to zagłówek jako
obudowa radia - kto ma takie pomysły? :)

Jest kreatywny... pewnie jak uszkodzi oponę, to zastąpi ją wężem ogrodowym. Z tej grupy dowiedziałem się, że to też bardzo kreatywna metoda.

Data: 2011-09-23 12:44:14
Autor: Irokez
Auto od wielbiciela marki...
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7c5924$0$3497$65785112news.neostrada.pl...
begin Olo
[...]

Fajny typowy ścinacz latarnii

--
Irokez

Data: 2011-09-24 11:29:05
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 11:58, Olo pisze:

rozwalił mnie za to zagłówek jako obudowa radia - kto ma takie pomysły? :)
Widocznie oryginalne radio jest zablokowane kodem.
A proszenie ASO o kod do tego auta nie jest bezpieczne...
;)

myślę, że auto jest do odchwaszczenia , bo przy silniku widze ori sprzęt...
Można odchwaszczyć - jak masz 20k ekstra do wydania :)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-09-23 14:50:02
Autor: AATT
Auto od wielbiciela marki...

> [...]

"Osobiście jestem fanem bawarek od prawie 20 lat " - a właściciel pewnie rocznik 1991.

Frajera szuka :)
Od konesera to byłoby jak w oryginale a nie jak od discopolowca z lat 90tych

Data: 2011-09-23 19:32:32
Autor: Robert_J
Auto od wielbiciela marki...
"Osobiście jestem fanem bawarek od prawie 20 lat "

Ja byłem wielbicielem "bawarek" uczęszczając do przedszkola. Potem zacząłem pić herbatę bez mleka.... ;-))
A tak poważnie to trzeba mieć nieźle zryty beret żeby onanizować się autem ;-)

Data: 2011-09-23 21:53:55
Autor: venioo
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 19:32, Robert_J pisze:
[...]

....i to jeszcze tak wiesniacko spapranym...

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-23 21:54:45
Autor: venioo
Auto od wielbiciela marki...
Patrzac po guscie - to chyba wielbiciel marki, ale tej wschodnioniemieckiej ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-23 22:37:49
Autor: megrims
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 11:28, DoQ pisze:
(ciach)

Pozdrawiam
Paweł

Po zobaczeniu tych zdjęć to zanim zbliżę się do BMW
muszę przejść kwarantanne.

Od jutra żona jeździ e60, a ja biorę c63.

Data: 2011-09-23 22:39:06
Autor: Grejon
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 22:37, megrims pisze:
[...]

To nie sprzedałeś jeszcze?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-23 22:39:34
Autor: megrims
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 22:39, Grejon pisze:
[...]

To jest auto nie do sprzedania.

Data: 2011-09-23 22:42:30
Autor: Grejon
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 22:39, megrims pisze:
W dniu 2011-09-23 22:39, Grejon pisze:
W dniu 2011-09-23 22:37, megrims pisze:
Od jutra żona jeździ e60, a ja biorę c63.

To nie sprzedałeś jeszcze?

To jest auto nie do sprzedania.

Może nie w Polsce. Na wschodzie pewnie jakiś amator by się znalazł ;)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-23 23:18:23
Autor: megrims
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-23 22:42, Grejon pisze:
[...]

W Poznaniu to auto jest nie do sprzedania. W Warszawie da się zrobić,
ale jeszcze się trochę pobawię.

Data: 2011-09-24 20:47:52
Autor: Heinzkalter
Auto od wielbiciela marki...

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j5hji1$npf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zaproponowalem sprzedawcy 3000 zł za to disco polo

hk

Data: 2011-09-25 10:27:46
Autor: Heinzkalter
Auto od wielbiciela marki...

"Heinzkalter" <visioxxxxxxxxxxxx@gmail.com> wrote in message news:j5l8ko$dut$1inews.gazeta.pl...

[...]

Odpowiedział mi że dicopolo sprzdaje razem z samochodem albo samochód sam ;-))))

hk

Data: 2011-09-25 11:05:11
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 25-09-2011 10:27, Heinzkalter pisze:
Zaproponowalem sprzedawcy 3000 zł za to disco polo
Odpowiedział mi że dicopolo sprzdaje razem z samochodem albo samochód
sam ;-))))

LOL :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-25 19:21:18
Autor: Heinzkalter
Auto od wielbiciela marki...
Poinformowalem sprzedawce, że pół Polski śmieje się z niego i jego burackiej betoniarki. Kultura rzeczywiście - spod Jaktorowa - No i oczywiście potwierdza się mit o poziomie wlaścicieli takich pojazdów... Poniżej cytat z maila:

Zgadza sie kupa łajna ale byś chciał takie disco polo hmmm...... tylko mamusia nie pozwoli albo żonka na taką furkę, a sam pewnie popierdalasz jakimś oplem albo fordziną na gaz,widze że jakiś bohater się trafił.
pozdrawiam.

-- -- - Original Message -- -- - From: -- -- -- -- -
Ja zaproponowałem 3000 zl za calość. Samochod w takim stanie zachwaszczenia nie jest więcej wart. Stąd disco polo.

Data: 2011-09-25 21:03:36
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 25-09-2011 19:21, Heinzkalter pisze:

[...]

Czyli 10/10 - stan samochodu odzwierciedla stan umysłu właściciela :))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-25 21:35:16
Autor: Heinzkalter
Auto od wielbiciela marki...

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j5nu15$l25$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie będę już forwardowal dalszej korespondencji bo szkoda farby na klawiaturze ale fotki chyba trafią na wiocha.pl

hk

Data: 2011-09-25 21:19:45
Autor: jerzu
Auto od wielbiciela marki...
On Sat, 24 Sep 2011 20:47:52 +0200, "Heinzkalter"
<visioxxxxxxxxxxxx@gmail.com> wrote:

Zaproponowalem sprzedawcy 3000 zł za to disco polo

Zaszalałeś. Tyle to chyba w opcji "Możliwość ubrania 7-er w alusy 20
cali koloru złotego." ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-25 21:14:13
Autor: jerzu
Auto od wielbiciela marki...
On Fri, 23 Sep 2011 11:28:06 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Jeśli tak ma wyglądać auto od "konesera" to już wole od dziadka z Niemiec ;)

Bardzo gustowna zabudowa audio. Aż się prosi o wysłanie do Tedego :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-25 21:35:46
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 25-09-2011 21:14, jerzu pisze:

Jeśli tak ma wyglądać auto od "konesera" to już wole od dziadka z Niemiec ;)
Bardzo gustowna zabudowa audio. Aż się prosi o wysłanie do Tedego :)

Pomyślałem o tym dzisiaj przy okazji OT na TVN Turbo :)))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-25 21:17:48
Autor: jerzu
Auto od wielbiciela marki...
On Fri, 23 Sep 2011 11:28:06 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Kompleksowo zburaczone całkiem porządne auto.

To jest lepsze, wczoraj mi wpadło w oczy
http://otomoto.pl/seat-cordoba-1-4-mpi-C19195132.html
"sprowadzony / nieopłacony" - trzeba mieć nieźle w głowie namieszane,
żeby coś takiego sprowadzić. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-25 21:34:19
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 25-09-2011 21:17, jerzu pisze:
[...]

Kaczuszkaaaa ! :))

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-25 21:35:22
Autor: jerzu
Auto od wielbiciela marki...
On Sun, 25 Sep 2011 21:34:19 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Kaczuszkaaaa ! :))

Ta, kaczuszka, po trepanacji czaszki i operacji odbytu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-25 21:39:15
Autor: DoQ
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 25-09-2011 21:35, jerzu pisze:
Kaczuszkaaaa ! :))
Ta, kaczuszka, po trepanacji czaszki i operacji odbytu :)

LOL :))
Ale zobacz 1 foto, błotnik, zderzak i maska jest jakoś bardziej cytrynowo-limonkowy ;>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-25 21:42:48
Autor: Heinzkalter
Auto od wielbiciela marki...

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message news:mi0v77hql0oqik3c3h0s2ourtsna6ggara4ax.com...
On Sun, 25 Sep 2011 21:34:19 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Kaczuszkaaaa ! :))

Ta, kaczuszka, po trepanacji czaszki i operacji odbytu :)

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

To mialo być - za przeproszeniem - bezwypadkowe?

hk

Data: 2011-09-25 21:48:36
Autor: jerzu
Auto od wielbiciela marki...
On Sun, 25 Sep 2011 21:42:48 +0200, "Heinzkalter"
<visioxxxxxxxxxxxx@gmail.com> wrote:

To mialo być - za przeproszeniem - bezwypadkowe?

Mnie się pytasz? Zapytaj się sprtzedającego, wg mnie to on z przodu
był bity na 100%.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-27 03:19:29
Autor: venioo
Auto od wielbiciela marki...
W dniu 2011-09-25 21:48, jerzu pisze:
[...]

A bezwypadkowy to z tej definicji -> nikt nie zginal (przynajmniej na miejscu) :)

--
venioo
GG:198909

Auto od wielbiciela marki...