Auto przestawione bez wiedzy wlasciciela

Data: 2009-03-06 21:42:41
Autor: Robert Tomasik
Auto przestawione bez wiedzy wlasciciela
Użytkownik "MiSSieK" <mm@mm.mm> napisał w wiadomości news:goqn5b$ur4$1news.onet.pl...
Witam,
chcialbym zapytac, czy sluzby miejskie maja prawa przeniesc auto, jezeli stoi w miejscu ktore zaraz beda rozkopywac.
Na miejscu parkingowym na ktorym stalo moje auto, pojawil sie row o glebokosci pol metra a auto stalo obok na trawie. Nie wiem jak oni przestawili moje auto. Wydaje mi sie ze powinni zdobyc dane kontaktowe z wydzialu komunikacji i dzwonic w tej sprawie.
Jak to jest w takich sytuacjach pod katem prawa?

Pierwsze, co mi przychodzi do głowy, to stan wyższej konieczności. Może usuwali jakąś awarię i nie było czasu na bawienie się w telefony.

Auto przestawione bez wiedzy wlasciciela