Auto służbowe za granicą.

Data: 2010-04-14 21:51:10
Autor: KaeM
Auto służbowe za granicą.
Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby samochodem służbowym przekroczyć granicą polsko-niemiecką? Kwestię dokumentów uzupełniających przeszukuję w internecie. Pytanie tylko co w przypadku zagranicznej kontroli: w dowodzie rejestracyjnym właścicielem auta jest korporacja, w   której jestem zatrudniony...

Data: 2010-04-14 15:00:11
Autor: Matt
Auto służbowe za granicą.
On 14 Kwi, 21:51, KaeM <m...@mail.pl> wrote:
Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby samochodem służbowym
przekroczyć granicą polsko-niemiecką?

Musisz mieć pisemne zezwolenie prezesa i pieczątkę głównej księgowej.
Koniecznie czerwonym tuszem, bez tego rozstrzelają na miejscu.

A na poważnie - takie same warunki jak każdym innym samochodem. Skąd
pomysł, że "służbowe" są traktowane inaczej?

--
Regards
Matt

Data: 2010-04-14 23:14:29
Autor: to
Auto służbowe za granicą.
Matt wrote:

Musisz mieć pisemne zezwolenie prezesa i pieczątkę głównej księgowej.
Koniecznie czerwonym tuszem, bez tego rozstrzelają na miejscu.

No i koniecznie paszport dla chomika...

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 08:27:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Auto służbowe za granicą.
to pisze:
Matt wrote:

Musisz mieć pisemne zezwolenie prezesa i pieczątkę głównej księgowej.
Koniecznie czerwonym tuszem, bez tego rozstrzelają na miejscu.

No i koniecznie paszport dla chomika...

Jeżeli ksiądz, to bez paszportu...

Seco

Data: 2010-04-14 22:07:36
Autor: MadMan
Auto służbowe za granicą.
Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:51:10 +0200, KaeM napisał(a):

Pytanie tylko co w przypadku zagranicznej kontroli: w dowodzie rejestracyjnym właścicielem auta jest korporacja, w   której jestem zatrudniony...

Pewnie to samo co gdybym jechał samochodem pożyczonym od rodziców. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-14 22:19:07
Autor: Adam Płaszczyca
Auto służbowe za granicą.
Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:51:10 +0200, KaeM napisał(a):

Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby samochodem służbowym przekroczyć granicą polsko-niemiecką?
żadnych dodatkowych. DR i już. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-15 07:33:10
Autor: MarcinJM
Auto służbowe za granicą.
KaeM pisze:
[...]

Przekraczasz tak samo jak granice miasta, gminy, powiatu, wojewodztwa.
:)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Auto służbowe za granicą.