Auto uszkodzone, sprawca uciekł, znane numery rejestracyjne - pytanie.

Data: 2010-11-08 17:47:29
Autor: kml
Auto uszkodzone, sprawca uciekł, znane numery rejestracyjne - pytanie.

Użytkownik "JasonKidd" <jkidd2003WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.0000038f.4cd8090bnewsgate.onet.pl...
Witam,

Piszę tutaj, ponieważ wczoraj spotkała mnie przykra sytuacja (...)

W lutym tego roku wesoły pan Zbyszek z UPS otarł mi bok w samochodzie i w zgodzie z polskim obyczajem spierdolił. Na szczęście znalazł się świadek (obca osoba) i dzieki temu następnego dnia, po rozmowie ze Zbysiem w siedzibie UPSu, który sie w zywe oczy zapierał pomimo tego, ze ślad na zderzaku idelanie pasował do wysokości otarcia, bylem na policji. Do tej pory nie mam ŻADNEGO sygnału, że coś się ruszyło :| Prosiłem świadka, żeby dał mi znać jak go wezwą na sprawcę i też cisza.

Wątpie czy w tym roku to się ruszy. Kiedyś jak ja byłem świadkiem to przyszło wezwanie do sądu po 6 miesiącach i wygląda na to, że to było naprawdę szybko <ściana>

kml

Data: 2010-11-09 00:49:47
Autor: =Marcos=
[...]

Ja kiedyś zostałem napadniętym przez wesołych dresików, którzy zakosili mi śliczną Nokię 3310. Zostałem wezwany na rysowanie portretu pamięciowego 9 miesięcy po sprawie... Oczywiście już zupełnie nie pamiętałem jak kolesie wyglądali, a dzwoniący pan policjant był nieco oburzony, że nie chcę kontynuować tego jakże owocnego śledztwa.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Auto uszkodzone, sprawca uciekł, znane numery rejestracyjne - pytanie.