Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje

Data: 2009-02-23 11:24:20
Autor: Niepoprawny
Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
krzysiek82 wrote:
Witajcie
Zgłosiłem najpierw telefonicznie informacje o tym, że auto posiada usterki których nie dało się wykryć przed zakupem, komisant powiedział do mnie "a co to mnie obchodzi, chce się Pan wyżalić czy coś? niech Pan mi dupy nie truje"

Następnym krokiem będzie wysłanie pisma, ale coś czuje że może być jazda z tym komisantem bo kultura to raczej zjawisko obce dla niego :/

ktory to komis?

Data: 2009-02-23 11:26:14
Autor: krzysiek82
Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
jest to komis ze zgierza, obok łodzi.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:35:49
Autor: krzysiek82
Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
Kolejne pytanie, jestem właśnie na etapie robienia anty reklamy tego komisu, czy jest to zgodne z prawem? Czy mogę publicznie (w sieci) rozgłaszać negatywną opinię na temat tej firmy? Tworzę witrynę o komisach samochodowych oraz opiniach na ich temat.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-23 11:51:55
Autor: Marcin

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gntud0$5q8$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak prawda i masz dowody to dawaj...
Ja też kupiłem samochód. Jednego dnia dokładnie przjrzany, drugiego pojechałem po odbiór, to chłopaki w komisie wymontowali nawet głośniki od radia. Nie mówiąc o tym, że połowa informacji o aucie (remonty itd...) była nieprawdziwa.
To był komis z Lublina.
Marcin

Data: 2009-02-23 11:51:52
Autor: krzysiek82
Marcin pisze:
> [...]
Ja też kupiłem samochód. Jednego dnia dokładnie przjrzany, drugiego pojechałem po odbiór, to chłopaki w komisie wymontowali nawet głośniki od radia. Nie mówiąc o tym, że połowa informacji o aucie (remonty itd...) była nieprawdziwa.

Jak już portal powstanie zamieszczę tutaj adres, bo widzę, że nie jestem sam ze swoimi problemami i jest nas więcej.

--
krzysiek82

Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje