Auto z kratką i VAT... znowu?

Data: 2014-03-13 23:27:03
Autor: Vasco
Auto z kratką i VAT... znowu?
Nikt nie podpowie? :( -- -

Data: 2014-03-18 11:11:41
Autor: noname
Auto z kratką i VAT... znowu?
Vasco wrote:

Nikt nie podpowie? :(

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

Przesiadłem się na rower, co prawda został mi właściwie jeden główny klient i stałe miejsce dojazdu. Czuję się zdrowszy i (po rzuceniu także fajek) potrafię mieć 5 zł na bułkę przez trzy dni w kieszeni (żona wydaje na obiad co prawda, ale wcześniej nosic 5 zł przez 3 dni - niemożliwe).

Kupiłem kombiaka z homologacją fabryczną N1 (~w 2003r), zapłaciłem drożej bo to "ciężarowy" (z odliczaniem) a zaraz potem mi kasuja odliczenia - ledwo zwróciła się różnica "osobówka"<>"ciężarowy".

Można walczyć o swoje, ale nie każdy ma na to środki.
Polecam książkę L.Jęczmyka i zasadę "20:80".

Data: 2014-03-18 11:17:16
Autor: Maciek
Auto z kratką i VAT... znowu?
W dniu 2014-03-18 11:11, noname pisze:
[...]
Czy odprowadziłeś już odpowiedni podatek? Nie dość, że nie płacisz
akcyzy to jeszcze masz z tego dochody. Lepiej od razu złóż czynny żal ;-)

Maciek

Auto z kratką i VAT... znowu?