Auto z niemiec bez tablic, jak zarejestrowaæ?

Data: 2016-03-02 21:55:22
Autor: Tomasz Stiller
Auto z niemiec bez tablic, jak zarejestrowaæ?
Cześć,

Mam pytanie raczej do praktyków. Chciałbym kupić samochód, który przyjechał z Niemiec na lawecie bez tablic - jak twierdzi właściciel. Jak to zrobić, żeby nie wtopić i żeby było legalnie? Auto ma zostać sprzedane na fakturę przez zaprzyjaźniony ze sprzedawcą autokomis. Samochodem chciałbym wrócić na kołach - stoi jakieś 200km ode mnie.

Jak rozumiem, muszę załatwić przegląd, rejestrację czasową i OC na 30 dni? Dobrze myślę? W jakiej kolejności i jak to się robi? Pewnie najpierw przegląd, potem OC a na końcu wydział komunikacji? Jakie dokumenty właściciel musi mi przekazać, żeby nie było problemów z rejestracją?

Tomek

Auto z niemiec bez tablic, jak zarejestrowaæ?