Auto z niemiec formalności i zakup w sobote

Data: 2010-03-18 10:33:45
Autor: Marcus Wright
Auto z niemiec formalności i zakup w sobote
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hnsqf3$9c9$1nemesis.news.neostrada.pl...
witajcie
upatrzyłem dla znajomego prywatną ofertę samochodu z okolic Berlina.
Auto zostało już wyrejestrowane, więc na starych tablicach nie przyjedzie, gościu się upiera żeby przyjechać w tygodniu bo inaczej nie załatwi się tablic wywozowych. A w tygodniu to ja nie mam czasu :) Jak to jest? Cz da się to załatwić w sobotę? Zawsze targałem auta na lawecie teraz auto musi przyjechać o własnych siłach. Z góry dzięki za wypowiedzi.

A czy w Polsce to urzędy państwowe są czynne? Nie są. Więc masz odpowiedź.

Data: 2010-03-18 10:44:27
Autor: krzysiek82
Marcus Wright pisze:
A czy w Polsce to urzędy państwowe są czynne? Nie są. Więc masz odpowiedź.

Miałem na myśli, np jakieś firmy które takie usługi świadczą. Ale pewnie nic takiego nie ma :/

--
krzysiek82

Auto z niemiec formalności i zakup w sobote