Auto za tysiaka

Data: 2011-05-04 15:36:06
Autor: Wojt
Auto za tysiaka
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Data: 2011-05-04 06:58:22
Autor: Tatanka
Auto za tysiaka
On 4 Maj, 15:36, "Wojt" <w...@wp.pl> wrote:
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Favorit

Data: 2011-05-04 15:52:21
Autor: Maciek
Auto za tysiaka
Dnia Wed, 4 May 2011 15:36:06 +0200, Wojt napisał(a):

Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Poloneza w niezlym stanie, czesto z gazem.

--
Maciek

Data: 2011-05-04 16:12:49
Autor: JaW
Auto za tysiaka

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc156cb$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=1641870883&order_by=p

Data: 2011-05-04 18:11:51
Autor: Adam Szewczak
Auto za tysiaka

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc156cb$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 18:25:38
Autor: Kazimierz Uromski
Auto za tysiaka
On 04.05.2011 18:11, Adam Szewczak wrote:

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomości
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara
cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.

A w kwestii dostępności części (bo z pewnością będą potrzebne) najlepiej wybrać się na najbliższy szrot i ocenić ilość poszczególnych marek - im więcej tym więcej jest ich jeszcze na drogach, co wiąże się i z dostępnością części.
Każdy naprawia się dość często, a przy tym szybko, prawie wszędzie i dość tanio. Istotną kwestią jest znajdowanie części.

Data: 2011-05-04 19:05:26
Autor: Krzysztof 45
Auto za tysiaka
Adam Szewczak napisał(a):
Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.
Nie jest sztuk± kupić auto za tałzena, tylko sztuk± je tankować.
--
Krzysiek

Data: 2011-05-04 19:36:03
Autor: Adam Szewczak
Auto za tysiaka

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ips10n$jbn$1news.vectranet.pl...
Adam Szewczak napisał(a):
[...]

    Ooooo wlasnie otoz to. Ale z drugiej strony zakladajac ze sie kupuje samochod za tysiaka, ja nie widze zeby tym samochodem robic 30.000km rocznie :P a chyba raczej do jezdzenia po miescie czy jakos tak kolo domu.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 20:40:07
Autor: megrims
Auto za tysiaka

Adam Szewczak napisał(a):
[...]

Albo kto¶ ma duży teren prywatny, zamierza zrobić grilla poł±czonego
z wypiciem po 0,7 na twarz, a potem "walimy dacha" albo "czoło"
z drugim miło¶nikiem mocnych wrażeń. Kto¶ tu kiedy¶ podał link na YT,
gdzie daci± jakie¶ dzieciaki wjechały w drzewo :|
Zawsze jest to jaki¶ pomysł na weekend.

Data: 2011-05-04 18:36:50
Autor: venioo
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-04 15:36, Wojt pisze:
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

ostatnio za tauzena znajomy kupil mondeo '95 turbodiesel.
o jego stanie moge powiedziec: jeszcze jezdzi ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-04 18:44:09
Autor: Excite
Auto za tysiaka
Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc156cb$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Malucha w dobrym stanie i jeszcze troche pieniędzy zostanie na naprawy pozakupowe. Tańszego w serwisowaniu auta raczej nie znajdziesz.

Data: 2011-05-04 20:47:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
Auto za tysiaka

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc156cb$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

jakie 2-3 miesi±ce temu moja dziewczyna sprzedała P309 z 93 dokładnie za 1zł
Ubezpieczony, zarejestrowany, jeżdz±cy, sprawny bez rdzy ;-)

1,4 75KM rewelacyjny silnik, jak na taki samochód.

Szukaj czego¶ takiego - tani w eksploatacji, częsci tużo i tanio, a ato w sumie nie małe i do¶ć wygodne.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-05 00:39:45
Autor: Adam Płaszczyca
Auto za tysiaka
Dnia Wed, 4 May 2011 15:36:06 +0200, Wojt napisał(a):

Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Kupisz. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-05-05 07:42:08
Autor: Agent
Auto za tysiaka

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc156cb$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

S±siad sprzedał niedawno Primerę. Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

Data: 2011-05-05 12:13:31
Autor: Excite
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-05 07:42, Agent pisze:
Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie
kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa. Jak chce auto bardzo tanie to niech kupi auto bardzo tanie ale w pełni sprawne. Skoro dysponuje tak mał± kwot± to nie ma sensu polecać mu auta w którym wymiana tarcz hamulcowych i klocków będzie spor± czę¶ci± całej warto¶ci auta a gdzie tam inne wymiany eksploatacyjne które łatwo t± warto¶ć podwoj± albo potroj± (np.komplet opon, amortyzatory, wahacze). W praktyce jeĽdził by niebezpiecznym dla otoczenia gratem nie inwestuj±c w niego bo się nie opłaca.

Data: 2011-05-05 04:36:52
Autor: hamberg
Auto za tysiaka
On 5 Maj, 12:13, Excite <ni...@nie.bedzie.pl> wrote:
> [...]

Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma
co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa.

a w takich Chinach auto ktore ma 15 lat jest obowiazkowo zlomowane...

Data: 2011-05-05 14:37:52
Autor: Excite
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-05 13:36, hamberg pisze:
a w takich Chinach auto ktore ma 15 lat jest obowiazkowo zlomowane...

Co jest głupim działaniem na niekorzy¶ć społeczeństwa. Bo nie o wiek a o stan techniczny chodzi.

Data: 2011-05-05 15:06:58
Autor: Agent
Auto za tysiaka

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fd95761a-0ab7-418a-9e67-f3ace860caa1w21g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma
co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa.

Nie wiem czy korozja błotników wpływa na bezpieczeństwo. Poza tym mechanicznie ta Primera mogła być lepsza niż równie stary i zardzewiały Polonez lub Wartburg.

Data: 2011-05-05 17:06:23
Autor: Excite
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-05 15:06, Agent pisze:
Nie wiem czy korozja błotników wpływa na bezpieczeństwo.

W±tpię aby korozja była tylko na błotnikach.

Poza tym
mechanicznie ta Primera mogła być lepsza niż równie stary i zardzewiały
Polonez lub Wartburg.

Złom to złom, obojętnie czy Primera czy Polonez. Jak stan techniczny fatalny to mówimy o złomie a nie o aucie do użytku. Gdyby Primera była w dobrym stanie technicznym to nikt by jej za 1000zł nie sprzedawał. No chyba że to Super Okazja była ;)

Data: 2011-05-05 17:37:41
Autor: Piotr W
Auto za tysiaka

[...]

A ja mam Nissana Sunny N14 z 1991 roku.
Sprawny. Odpala od jednego dygnięcia nawet w mrozy.
Przeszedł bez problemów badanie techniczne.
Przy próbie hamulców, jak "wdepn±łem" to  wyskoczył z rolek....ręczny tak samo.
Tarcze wymienione 2 lata temu, gumy w wahaczach, sworznie też.
Plus inne drobiazgi.
Wada = rdza, progi dziurawe etc.
Mam już zastępstwo Nissan Alemera Competence N15.
I chyba  Sunny pójdzie na złom za 100 zł......bo OC kończy się 03-08-2011 r.
A nie będę jeĽdził dwoma i bulił OC.....
A jest na pewno w lepszym stanie niż Polonez s±siada z naprzeciwka znacznie młodszy.
Także s± różne okazje..........

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2011-05-05 21:58:16
Autor: Michał Gut
Auto za tysiaka
I chyba  Sunny pójdzie na złom za 100 zł......bo OC kończy się 03-08-2011 r.

powiedz mi - z jakiego wojewodztwa jestes? moze gdzies w poblizu dc? moge miec chetnego na taki nabytek

Data: 2011-05-06 14:47:29
Autor: Piotr W
Auto za tysiaka

- z jakiego wojewodztwa jestes? moze gdzies w poblizu dc? moge
miec chetnego na taki nabytek

ŁódĽ

pozdr. Piotr W.

Data: 2011-05-07 23:09:03
Autor: Zbylut
Auto za tysiaka
Piotr W napisal(a):

[...]

a ja mam audi 80 rocznik 1989, bezawaryjny, przez kilka lat brak awarii, w serwisie jest od czasu do czasu w celu wymiany rzeczy zużywalnych typu gumki w zawieszeniu. Odpala zawsze, jeżdżę z wrocławia zarówno do niemiec jak i na wschód polski z pełnym zaufaniem, po mieście także. Rdzy brak. Może warte więcej niż tysiaka, ale pokazuje pewną zależność.

pozdrowienia dla posiadaczy nowych, awaryjnych aut - Zbylut

Data: 2011-05-08 12:48:54
Autor: hamberg
Auto za tysiaka
pozdrowienia dla posiadaczy nowych, awaryjnych aut - Zbylut

i co? myslisz ze awaryjnosc to wszystko? No to walnij takim audi w
nowa awaryjna lagune...

pocieszaj sie dalej "bezawaryjnoscia" trupa.

Data: 2011-05-08 22:10:24
Autor: Tomek
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-08 01:09, Zbylut pisze:
Piotr W napisal(a):

[...]

To przykre, że muszą ludzie czymś takim jeździć
Samochód powinien w miarę bezawaryjnie przejechać do 10 lat i być złomowany. Tak jak napisał hamberg bezawaryjność to nie wszystko

Tomek

Data: 2011-05-08 20:54:47
Autor: masti
Auto za tysiaka
Dnia pięknego Sun, 08 May 2011 22:10:24 +0200 osobnik zwany Tomek
wystukał:

Piotr W napisal(a):

[...]

tak. stare auta maj duszę, to te nowe powinno sie zezłomować zanim zeszły z taśmy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-09 00:19:44
Autor: hamberg
Auto za tysiaka
To przykre, że musz± ludzie czym¶ takim jeĽdzić
Samochód powinien w miarę bezawaryjnie przejechać do 10 lat i być
złomowany. Tak jak napisał hamberg bezawaryjno¶ć to nie wszystko

zeby nie bylo - sam jezdze autem >10lat ale nie dorabiam ideologii - w
tej chwili mam wazniejsze wydatki i na nowsze mnie nie stac.

Data: 2011-05-05 15:38:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-05 07:42, Agent pisze:

Użytkownik "Wojt" <wojt@wp.pl> napisał w wiadomości
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Sąsiad sprzedał niedawno Primerę. Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie
kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

A co? Nie potrafił sam zgasnąć? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-05 15:54:34
Autor: Michał Gut
Auto za tysiaka
A co? Nie potrafił sam zgasnąć? ;)

stacyjka nie dzialala a silnik uruchamiany na jedynce bo sprzegla tez nie ma:)
:)

Data: 2011-05-05 23:22:06
Autor: Dykus
Auto za tysiaka
Witam,

W dniu 2011-05-04 15:36, Wojt pisze:

Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

A co, syn kończy wła¶nie naukę w technikum samochodowym? ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-05-08 22:13:41
Autor: Tomek
Auto za tysiaka
W dniu 2011-05-04 15:36, Wojt pisze:
Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

Już trochę osób ci odpisało. Ode mnie, za tałzena kupisz nowe opony, akumulator, wymienisz olej. Umacniasz mnie w przekonaniu że lepiej kupić starszy samochód ale większy/bezpieczniejszy bo zawsze na moim bagażniku może zatrzymać się kto w samochodzie za tałzena

Tomek

Auto za tysiaka