Auto zastępcze

Data: 2012-03-29 20:45:39
Autor: Bydlę
Auto zastępcze
On 2012-03-29 17:05:32 +0000, Przemeq <przemeq@onet.eu> said:

zagadany o auto zastępcze stwierdził iż skoro ja nie mam działalności gospodarczej, a jestem osoba fizyczną Hestia może mi nie przydzielić auta zastępczego na czas naprawy

Czyli debil.

Jak jest faktycznie z tymi autami zastępczymi.

Tak samo, jak do wczoraj - z OC sprawcy przysługuje ci zawsze.

--
Bydlę

Data: 2012-03-30 08:31:06
Autor: Robert_J
Auto zastępcze
Jak jest faktycznie z tymi autami zastępczymi.

Tak samo, jak do wczoraj - z OC sprawcy przysługuje ci zawsze.

Dokładnie :-). Nawet przedwczoraj tak było, i dawniej też :-). Że też ludzim chce się zakładać kolejne wątki w sprawach, które już sto razy zostały wyjaśnione...

Auto zastępcze