Auto ze Szwecji

Data: 2009-05-22 18:55:45
Autor: RadekNet
Auto ze Szwecji
Czesc!

Zastanawiam sie nad zakupem auta w Szwecji. Gdzie i co musze zrobic na  miejscu, zeby samochodem wrocic do Polski? Jakies ichniejsze blachy  wywozowe? Ubezpieczenie?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2009-05-22 19:55:52
Autor: Miros?aw Habarta
Auto ze Szwecji
RadekNet pisze:
Czesc!

Zastanawiam sie nad zakupem auta w Szwecji.
I cóz., z.e ze Szwecji ?

Data: 2009-05-22 21:30:21
Autor: Wmak
Auto ze Szwecji
Miros?aw Habarta <Miroslaw.Habarta@pols.pl> napisał(a):
RadekNet pisze:
> Czesc!
I cóz., z.e ze Szwecji ?

Aby dostać eksportowe tablice, Szwedzi każą najpierw wykupić ubezpieczenie w kraju docelowym, co jest mocno kłopotliwe.
To, co w Niemczech zajmuje godzinę, w Szwecji miesiąc.

Pełna wiedza tutaj:
http://www.poloniainfo.se/forum/forum.php?forum=18 Wmak

Wmak

Data: 2009-05-22 23:36:39
Autor: Mirosław Habarta
Auto ze Szwecji [OT]
RadekNet pisze:
[...]

Sorry, ale moja poprzednia wypowiedź nie była całkiem na poważnie.
Chodzi o to, że fraza: "I cóż, że ze Szwecji" jest niezłym
(nr 2 mojej liście) tzw. językołamaczem.
nie mogłem się powstrzymać
  Pozdrowienia, M.H.

Data: 2009-05-24 10:57:21
Autor: Maciek \"Sołtys\"
[...]