AutoBlog.com - europejski odpowiednik?

Data: 2010-01-15 23:03:18
Autor: Wooyek
AutoBlog.com - europejski odpowiednik?
Od jakiegoś czasu z przyjemnością śledzę amerykańskiego AutoBloga - ciągłe aktualizacje (kilka razy w ciągu dnia) i przyjazny przekaz (świetne galerie, przejrzysty rozkład). Tyle że jest on... cóż... amerykański.

Znacie może jakąś godną polecenia alternatywę bliższą europejskiemu rynkowi i "starokontynentalnemu" podejściu do motoryzacji? Ze względu na język, najlepsze pewnie byłoby coś z Wielkiej Brytanii...

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Data: 2010-01-16 02:43:52
Autor: Michał
[...]

albo i z polski... :)
http://moto.pl i Motodziennik:
http://moto.pl/MotoPL/0,90142.html

pozdrawiam.

Data: 2010-01-16 09:58:20
Autor: Przemek V

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hiqonb$e5r$1inews.gazeta.pl...
[...]

IMHO to jest najlepsze z brytyjskich bo czerpiące z miesięcznika, który jak dla mnie jest najlepszym na świecie pismem motoryzacyjnym

http://www.carmagazine.co.uk/

Data: 2010-01-16 11:44:17
Autor: Ludvigus
AutoBlog.com - europejski odpowiednik?
Some day 2010-01-15 23:03, some human being called *Wooyek* claimed...
[...]

Z polskich blogów często aktualizowany jest http://autokult.pl/ ...a jeśli chodzi o newsy motoryzacyjne to polecam www.wahacz.pl :)

ps. można też poszukać na guglu brytyjskim: http://www.google.co.uk/#hl=en&q=auto+blog

Pozdrawiam,
--
| |__  v0.9  [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

AutoBlog.com - europejski odpowiednik?