AutoMapa

Data: 2009-10-22 07:59:25
Autor: ALEX John Calder
AutoMapa
Jeszcze nad ranem go odpaliłem, a teraz opowiada o braku zaufanego certyfikatu. O co chodzi?

--
ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-10-22 08:32:17
Autor: ALEX John Calder
AutoMapa
ALEX John Calder ni au koto ha itsumo tanosii

Jeszcze nad ranem go odpaliłem, a teraz opowiada o braku zaufanego
certyfikatu. O co chodzi?

Już nieaktualne. Zwalczyłem problem :-D