AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)

Data: 2012-01-14 12:51:06
Autor: Bartosz Suchecki
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
Witajcie. Dziś wyczytałem.

Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.

http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

Wiem ĹĽe beta, ale to krok do przodu.

Korzystając z drzemki młodego instaluję :-)

Seco

Data: 2012-01-14 13:20:15
Autor: Myjk
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
Sat, 14 Jan 2012 12:51:06 +0100, Bartosz Suchecki
Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.
http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html
Wiem ĹĽe beta, ale to krok do przodu.

O! Właśnie mam w planach zakupić tablet Androidem i raptem 3 dni temu
sprawdzałem AM i były tylko same zapowiedzi prawie sprzed roku. Daj znak
jak to siÄ™ sprawuje...

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2012-01-14 13:37:15
Autor: Bartosz Suchecki
W dniu 2012-01-14 13:20, Myjk pisze:
[...]

Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.
Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-01-14 13:49:57
Autor: DoQ
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
W dniu 14-01-2012 13:37, Bartosz Suchecki pisze:
Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
przenie¶ć na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełn± instalację.
Wieczorem popróbuję zainstalować bezpo¶rednio na SD, może z SD w
laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

U mnie jeszcze nie pobrał tych 218MB, wła¶nie utkwił na 193,4 i krzyczy Connection Reset by Peer :/

--
Paweł

Data: 2012-01-14 14:02:23
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-01-14 13:37, Bartosz Suchecki pisze:

[...]

Szajsung galaxy mini - identyko :)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-14 14:40:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Hello Cezary,

Saturday, January 14, 2012, 2:02:23 PM, you wrote:

[...]

Powyrzucałem smieciowe aplikacje i się zrobiło miejsce na loader. Się
¶ci±ga te 200+MB - zobaczymy...

--
Best regards,

Data: 2012-01-14 15:20:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Hello,

[...]

¦ci±gn±ł wszystko, zainstalował się, odpala się nawet, udało się
zmienic lektora ale GPSa nie widzi, pomimo tego, że go uruchamia a GPS
widzi 7 setelitów :(

--
Best regards,

Data: 2012-01-14 18:02:04
Autor: pablo eldiablo
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(a):
¦ci±gn±ł wszystko, zainstalował się, odpala się nawet, udało się
zmienic lektora ale GPSa nie widzi, pomimo tego, że go uruchamia a GPS
widzi 7 setelitów :(

W mojej Motoroli Defy tak samo - szuka sygnalu GPS w nieskonczonosc... Samo
menu działa OK.

Data: 2012-01-14 18:41:58
Autor: Rafał Grzelak
pablo eldiablo wrote:

RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(a): > ¦ci±gn±ł wszystko, zainstalował się, odpala się nawet, udało się
> zmienic lektora ale GPSa nie widzi, pomimo tego, że go uruchamia a
> GPS widzi 7 setelitów :(
nieskonczonosc... Samo menu działa OK.

To jest chyba przypadlosc telefonu, a nie aplikacji.
HTC Desire Z lapie fixa szybko, niezaleznie od aplikacji.
HTC Touch Pro natomiast lapal tego fixa, i lapal, i lapal...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-14 22:49:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Hello Rafał,

Saturday, January 14, 2012, 7:41:58 PM, you wrote:

> [...]
HTC Desire Z lapie fixa szybko, niezaleznie od aplikacji.
HTC Touch Pro natomiast lapal tego fixa, i lapal, i lapal...

Cięzko zrozumieć słowo pisane? GPS łapie fixa. Tylko automałpa nie
chce tego przyj±ć do wiadomosci i udaje, że fixa niet.

--
Best regards,

Data: 2012-01-14 23:36:57
Autor: jerzu
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
On Sat, 14 Jan 2012 18:41:58 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
<spam@spam.com> wrote:

To jest chyba przypadlosc telefonu, a nie aplikacji.

Jednak aplikacji. Mam w swoim HTC zainstalowane AM, MM i NaviExpert.
AM wyczynia istne cyrki z sygnałem GPS: a to "brak danych gps", a to
"brak sygnału gps", jazda obok drogi, latanie 13 tys. metrów nad
poziomem morza z prędko¶ci± 600 km/h itp. W MapaMap i NaviExpert jak
złapie fixa, to go trzyma, "nie ma lipy".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-15 18:30:25
Autor: Rafał Grzelak

<spam@spam.com> wrote:

> [...]

poziomem morza z prędko¶ci± 600 km/h itp. W MapaMap i NaviExpert jak
złapie fixa, to go trzyma, "nie ma lipy".

Dzis AM zlapala mi fixa zanim Holek skonczyl gadac na przywitanie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-14 22:48:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Hello pablo,

Zgłosiłes?

--
Best regards,

Data: 2012-01-14 21:21:17
Autor: Cezary Daniluk
[...]

Wywaliłem też.
Niestety na Galaxy mini nie uruchamia się.

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-14 23:52:59
Autor: Yogi\(n\)
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Użytkownik "Cezary Daniluk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jeso3l$k1h$1@news.task.gda.pl...

Wywaliłem też.
Niestety na Galaxy mini nie uruchamia się.

U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez problemu, ale wci±ż szuka sygnału GPS (działaj± dwie inne aplikacje i widz± GPS).
Galaxy mini.
--
Yogi(n)

Data: 2012-01-15 02:05:32
Autor: dominik
On 2012-01-14 23:52, Yogi(n) wrote:
U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez
problemu, ale wciąż szuka sygnału GPS (działają dwie inne aplikacje i
widzÄ… GPS).
Galaxy mini.

Widać jest jakiś problem z tym GPS,
U mnie na motoroli milestone II również nie może złapać pozycji,
Innym aplikacjom udaje siÄ™ to w chwilÄ™.

Dodatkowo zauważyłem, że uruchamiając z skrótu ładuje się nowa AM zamiast
pokazać tamtą. Nie działa też masa opcji, bo beta.

To już AM na piątym moim sprzęcie (kolejno), co jeden było szybciej i
bardziej przyjemnie, tutaj widocznie ma choroby wieku dziecięcego, jak się
ustabilizuje to pewnie będzie warto się przestawić :)

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-15 11:03:11
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-01-14 23:52, Yogi(n) pisze:
[...]

Wywaliłem zbędne ¶miecie, odinstalowałem, zainstalowałem jeszcze raz i wstało :)
Ale w mieszkaniu fixa nie chce złapać :) wyjdę na dwór to przetestuję ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-15 17:34:48
Autor: Cezary Daniluk
[...]

Przejechałem z 15min, GPS'a jak nie widział tak nie widzi ;)
Inne aplikacje łapi± fixa w try miga :)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-15 20:10:10
Autor: Yogi\(n\)
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Użytkownik "Cezary Daniluk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jeuv75$sdo$1@news.task.gda.pl...
[...]

Ja poszedłem dzi¶ z dzieciarni± na spacer z sankami, po przeszło godzinie na zewn±trz ni chu-chu. GPS Test, Velox, IGO łapi± (w warunkach mocno zimowych) po kilku, kilkunastu sekundach.
--
Yogi(n)

Data: 2012-01-14 14:04:31
Autor: Jacek Politowski
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
In article <jersts$2q7$1@inews.gazeta.pl>
Bartosz Suchecki <pisz_na@bartosz.maupa.tlen.pl> wrote:

Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się przenie¶ć na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełn± instalację.
Wieczorem popróbuję zainstalować bezpo¶rednio na SD, może z SD w laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

W pamięci głównej zużywa ~13MB na instalator i ~25MB na aplikację.
Po zainstalowaniu sam instalator wyrzuciłem i wszystko zdaje się
działać. Mimo wszystko, te 25MB, to dużo w Galaxy Ace.

Z pozostałych uwag z szybkiego testu:
1. Obracanie ekranu nie działa zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Funkcja obracania w AM to tylko "zezwolenie" na obrócenie ekranu prez
system. A nie lubię automatycznego obracania, bo robi to nie tylko
kiedy rzeczywi¶cie potrzebuję, ale i wtedy kiedy to wył±cznie wkurza.
2. Niespójne użycie klawisza "menu" telefonu. Na głównym ekranie służy
jedynie do screenshotów (po "dwukliku"), ale już np. w edycji trasy
wywołuje menu.
3. Głęboko ukryte wył±czanie GPS (na dodatek tylko przez zmianę
ustawień systemowych), a przydałoby się, bez zmiany preferencji
systemu, wył±czenie chwilowe, żeby overlay "wyszukiwanie/brak sygnału
GPS" nie przeszkadzał w przegl±daniu mapy offline.
4. Niespójne wywoływanie akcji dla bież±cego punktu.
Przy poprawnym fiksie GPS-u i wł±czonym ¶ledzeniu - przytrzymanie
palca w dowolnym punkcie mapy wywołuje menu akcji dla bież±cej
lokalizacji GPS-owej. Gdy nie ma fixu GPS - przestawia kursor w
miejsce dotknięcia i dopiero dla tego punktu wywołuje menu akcji.
5. Na Galaxy Ace wyznaczanie trasy wydaje się wolniejsze niż na Mio
P560 (choć nie robiłem dokładnych porównań).

Nie testowałem jeszcze w drodze. Muszę znaleĽć jaki¶ sensowny uchwyt
do samochodu dla Galaxy Ace...

--
Jacek Politowski

Data: 2012-01-14 17:23:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)

Użytkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjh32rf.813.sorrynie.istnieje...
Nie testowałem jeszcze w drodze. Muszę znaleĽć jaki¶ sensowny uchwyt
do samochodu dla Galaxy Ace...

uwagi rozumiem, ze przesłałe¶ na podany przy pobieraniu adres...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2012-01-14 16:41:37
Autor: Jacek Politowski
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
In article <jesa62$jsu$1@inews.gazeta.pl>
Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

uwagi rozumiem, ze przesłałe¶ na podany przy pobieraniu adres...

Rozumiesz.

--
Jacek Politowski

Data: 2012-01-14 14:12:56
Autor: Marcin Luty
[...]

Tylko program - jakieĹ› 25 MB + loader 13 MB (pewnie po instalacji bedzie sie dalo go odinstalowac ale jeszcze tego nie probowalem). Reszta plikow (mapy, POI, itp - 336 MB po rozpakowaniu) z automatu instalowane sa na karcie SD.

Marcin Luty

Data: 2012-01-14 19:59:25
Autor: Bartosz Suchecki
W dniu 2012-01-14 14:12, Marcin Luty pisze:
[...]

instalacjÄ™.

Tylko program - jakieĹ› 25 MB + loader 13 MB (pewnie po instalacji bedzie
sie dalo go odinstalowac ale jeszcze tego nie probowalem).

Wywaliłem trochę niepotrzebnych aplikacji z pamięci wewnętrznej telefonu. Zrobiło trochę miejsca w pamięci wewnętrznej telefonu, jakies 74 MB. AutoMapa zainstalowała się bez problemu. Aplikacja Automapa i dodatkowo aplikacja Automapa Loader zajęły jakieś 38 MB
Odinstalowałem aplikację Automapa Loader, zajmowała 13 MB. Sama aplikacja AM zajmuje niecałe 25 MB.

Teraz wszystko działa w HTC Desire, sygnał GPS łapie szybko, nawet w domu. W terenie sprawdzę.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-01-14 21:59:50
Autor: Artur Maśląg
[...]

U mnie działa - od strzału :)

AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
przenieść na SD.

Bez problemu - po instalacji.

A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.

Xperia :)

Hołek gada, ale jak działa dopiero jutro sprawdzę (może nie jak, a
czy) ;)

Data: 2012-01-14 22:28:13
Autor: Bartosz Suchecki
W dniu 2012-01-14 21:59, Artur Maśląg pisze:
[...]

U mnie już też. Po zrobieniu miejsca w pamięci telefonu się zainstalowała.

AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
przenieść na SD.

Bez problemu - po instalacji.

No a u mnie siÄ™ nie da. HTC Desire z android 2.2

A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.

Xperia :)

Zakładam, że wypas, skoro się cieszysz ;-)

Hołek gada, ale jak działa dopiero jutro sprawdzę (może nie jak, a
czy) ;)

U mnie też gada. Za oknem sprawdziłem, prowadzi jak należy.

Seco

Data: 2012-01-15 11:53:53
Autor: AL
[...]

u mnie - DesireZ - AM zainstalowana sie na SD

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 02:10:38
Autor: Artur M. Piwko
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
In the darkest hour on Sat, 14 Jan 2012 13:37:15 +0100,
Bartosz Suchecki <pisz_na@bartosz.maupa.tlen.pl> screamed:
[...]

Zainstalowałem. Uruchomiłem. Wywaliła się na starcie. Usunąłem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 02:10:08 user up 13049 days, 14:05,  1 user, load average: 0.90, 0.61, 0.72 ]

                  Marijuana is nature's way of saying, "Hi!".

Data: 2012-01-14 15:14:18
Autor: Qlfon
[...]

Na Asus Transformer działa bez problemu, ale przejechałem tylko po mieście parę kilometrów. na trasę zabiorę jak jakiś sposób montażu wymyśle:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-01-14 15:16:22
Autor: Myjk
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta )
Sat, 14 Jan 2012 15:14:18 +0100, Qlfon
Na Asus Transformer działa bez problemu

Właśnie to chcę zakupić -- dzięki za info. :)

Data: 2012-01-14 16:22:33
Autor: Qlfon
W dniu 2012-01-14 15:16, Myjk pisze:
Sat, 14 Jan 2012 15:14:18 +0100, Qlfon

Na Asus Transformer działa bez problemu

Właśnie to chcę zakupić -- dzięki za info. :)

Poczytaj trochę na jego temat (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś) do zastosowania poza domem brak modemu 3G jest trochę jednak uciążliwy. nie wiem jak ta nowa wersja, ja ze swojego jestem tak na 70% zadowolony ale nie robiłem żadnych zmian w ROM. mam toto od września i nie wiem czy nie puszczę do ludzi....

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-01-14 23:29:57
Autor: Myjk
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta )
Sat, 14 Jan 2012 16:22:33 +0100, Qlfon
do zastosowania poza domem brak modemu 3G jest trochÄ™ jednak uciÄ…ĹĽliwy.

Czyli to jakaś ściema? http://allegro.pl/asus-transformer-ep101-tf101g-modem-3g-16gb-10-1-i2048910438.html

Data: 2012-01-15 09:05:51
Autor: Qlfon
W dniu 2012-01-14 23:29, Myjk pisze:
[...]

O, przespaĹ‚em ukazanie siÄ™ tej wersji:) ByĹ‚a mowa ĹĽe wejdzie na jesieni, ale juĹĽ pokazali dwĂłjkÄ™ z nowÄ… TegrÄ… wiÄ™c myĹ›laĹ‚em ĹĽe 101 nie wyjdzie z 3Ga  tu proszÄ™:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-01-15 12:55:44
Autor: Myjk
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta )
Sun, 15 Jan 2012 09:05:51 +0100, Qlfon
O, przespaĹ‚em ukazanie siÄ™ tej wersji:) ByĹ‚a mowa ĹĽe wejdzie na jesieni, ale juĹĽ pokazali dwĂłjkÄ™ z nowÄ… TegrÄ… wiÄ™c myĹ›laĹ‚em ĹĽe 101 nie wyjdzie z 3Ga  tu proszÄ™:)

Żeby było ciekawiej, to 201 jest znowu bez 3G. :)

Data: 2012-01-15 23:37:34
Autor: AL
W dniu 2012-01-14 15:14, Qlfon pisze:
[...]

a na GalaxyTab sie wywala.
Pojawia sie ekran startowy glos Holka i.... koniec.

Traila tam gdzie jej miejsce (na razie przynajmniej) - na smietnik.

Uwaga: przy odinstalowywaniu nie usuwa po sobie katalogu Automapa na karcie pamieci - trzeba zrobic to recznie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 00:58:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-15, AL <adam@skads.tam> wrote:

Na Asus Transformer działa bez problemu, ale przejechałem tylko po
mie¶cie parę kilometrów. na trasę zabiorę jak jaki¶ sposób montażu
wymy¶le:)

a na GalaxyTab sie wywala.
Pojawia sie ekran startowy glos Holka i.... koniec.

Na Galaxy S działa dobrze. Acz interfejs mi nie leży :-(

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-15 11:53:13
Autor: AL
[...]

pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:

1. widac i czuc, ze to beta

2. obsluga graficzna - nie umywa sie do Sygic (mapy sie przycinaja, problemy z zoomowaniem i ogolne wrazenie na minus)

3. proponowanie trasy optymalnej - jak dla mnie niedostateczny - probuje pchac przez miasta w GOP zamiast obwodnicami (usilnie - podobnie w K-cach) - Sygic sobie IMHO lepiej z tym radzi (dobor optymalnej trasy)

4. podczas powrotu z Korbielowa byl korek na 1 godz. - probowalem znalezc w tej cholernej Automapie jak ominac korek - albo brakowawalo mi instrukcji, albo nie ma takiej opcji (w Sygic pare tapniec i mam nowa droge)

5. Mapy w Automapie sa ciut dokladniejsze niz w Sygic (takie mam wrazenie) - chodzi o najmniejsze ulice (takie istne dziury)

6. Po przelaczeniu Automape w tryp 'backround' nie da sie do nie wrocic - program startuje od poczatku.

7. Holowczyc ma nawet przyjemny glos ;)

Ciekawe jak sie bedzie rozwijac - na chwile obecna wole Sygic

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-15 11:23:13
Autor: Jacek Politowski
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
In article <jeub6m$bks$1@inews.gazeta.pl>
AL <adam@skads.tam> wrote:

pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:

1. widac i czuc, ze to beta

Raczej alpha nazwana bet±. ;->

6. Po przelaczeniu Automape w tryp 'backround' nie da sie do nie wrocic - program startuje od poczatku.

Co¶ musi Ci j± w międzyczasie ubijać.

U mnie przechodzę do launchera (klawisz "home" telefonu). Startuję
jak±¶ aplikację, zamykam j± i uruchamiam ponownie AM (tap na ikonce) i
AM nie startuje od zera, tylko podnosi się do pierwszego planu, w
stanie w jakim j± zostawiłem.

--
Jacek Politowski

Data: 2012-01-15 12:30:37
Autor: dominik
On 2012-01-15 12:23, Jacek Politowski wrote:
Coś musi Ci ją w międzyczasie ubijać.

U mnie przechodzÄ™ do launchera (klawisz "home" telefonu). StartujÄ™
jakÄ…Ĺ› aplikacjÄ™, zamykam jÄ… i uruchamiam ponownie AM (tap na ikonce) i
AM nie startuje od zera, tylko podnosi siÄ™ do pierwszego planu, w
stanie w jakim ją zostawiłem.

Mi też się udało uruchomić dwie, więc jednak trochę dali tu ciała.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-15 13:13:37
Autor: AL
AL<adam@skads.tam>  wrote:

[...]

ale np Sygica czy innych aplikacji nie ubija

[...]

Po wyjsciu domek->inna aplikacja->pasek statusu->powrot do aplikacji jest OK (w Automapie tylko mignal ekran i poworocil do ekranu glownego - pomoglo dopiero drugie tapniecie w Automape, ale pojawil sie ekran startowy Automapy (te 5sek czekania) - wiec wnioskuje, ze program wystartwal od poczatku.

Co prawda Automapa zapamietala poprzednie ustawienia trasy - wiec przynajmniej tu nie dala dupy

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-15 13:34:29
Autor: J.F.
Dnia 15 Jan 2012 11:23:13 GMT, Jacek Politowski napisał(a):
pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:
1. widac i czuc, ze to beta

Raczej alpha nazwana bet±. ;->

Tak jest - z tego co tu piszecie, to beta to to jeszcze nie jest.
Beta powinna juz zasadniczo dzialac :-)

Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
wypuscic tak niedopracowana wersje ?

J.

Data: 2012-01-15 16:14:29
Autor: MarekM
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta )
W dniu 15.01.2012 13:34, J.F. pisze:

Raczej alpha nazwana betÄ…. ;->

Tak jest - z tego co tu piszecie, to beta to to jeszcze nie jest.
Beta powinna juz zasadniczo dzialac :-)

Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
wypuscic tak niedopracowana wersje ?

NavMax ostatnio ruszył z promocją: powysyłali informacje prasowe do branżowych portali i zaczynają istnieć w świadomości potencjalnych klientów. Kolejny komunikat prasowy AutoMapy że "już wkrótce" byłby chyba tylko śmieszny, rzucili więc cokolwiek, by ludzie poczekali jeszcze trochę z decyzją, co kupić To moja spiskowa teoria.

Marek

Data: 2012-01-15 20:38:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-01-15 13:34, *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
wypuscic tak niedopracowana wersje ?

Pewnie aby patrzeć TomTom też wyjdzie na andka :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-15 22:13:40
Autor: Cavallino
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jeva44$3qo$2inews.gazeta.pl...

Pasowałyby do siebie. ;-)

Data: 2012-01-16 07:57:03
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-01-15 22:13,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Swoja droga ciekawe - musieli zaistniec na rynku ze sie zdecydowali
wypuscic tak niedopracowana wersje ?

Pewnie aby patrzeć TomTom też wyjdzie na andka :)

Pasowałyby do siebie. ;-)

Masz rację :) - łatwo¶ć obsługi, intuicyjno¶ć - wszystko w pakiecie :)

Data: 2012-01-15 12:31:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Hello AL,

Sunday, January 15, 2012, 11:53:13 AM, you wrote:

[...]

pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:

Zgłosiłe¶ błędy?

[...]

7. Holowczyc ma nawet przyjemny glos ;)

Można zmienić na innego lektora.

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-01-15 13:09:52
Autor: AL
[...]

oczywiscie

[...]

7. Holowczyc ma nawet przyjemny glos ;)

Można zmienić na innego lektora.

wiem - ale inne mam w innych nawigacjach
a Holka tylko w Automapie.

Dodatkowo grajac np. ColinaMcRae - tam rowniez mam Holka jako pilota :)
(brakuje mi w nawigacji takich info jak hopa, 5 dlugi ciasny, nie ciac, etc ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-15 13:21:09
Autor: DoQ
W dniu 15-01-2012 13:09, AL pisze:
Dodatkowo grajac np. ColinaMcRae - tam rowniez mam Holka jako pilota :)
(brakuje mi w nawigacji takich info jak hopa, 5 dlugi ciasny, nie ciac,
etc ;)

Też gada "jeste¶ poza tras±, nowa będzie lepsza!" ?:)

--
Paweł

Data: 2012-01-15 13:31:21
Autor: AL
W dniu 2012-01-15 13:21, DoQ pisze:
[...]

wylaczylem ta funkcje celowo (informacja, ze jestem poza trasa)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-14 13:29:03
Autor: DoQ
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
W dniu 14-01-2012 12:51, Bartosz Suchecki pisze:
Wiem że beta, ale to krok do przodu.
Korzystaj±c z drzemki młodego instaluję :-)

thnx, robię to samo w podobnych okoliczno¶ciach ;)

--
Paweł

Data: 2012-01-14 14:07:00
Autor: DoQ
[...]

Ok, działa nawet - do¶ć sprawnie, nawiguje - AM Traffic też działa, może być fajne:)

--
Paweł

Data: 2012-01-15 23:35:21
Autor: AL
W dniu 2012-01-14 14:07, DoQ pisze:
[...]

ale daleko jej wciaz do Sygic GPS Navigation (Aura) - graficznie i funkcjonalnie.
To, że jest i co¶ tam pokazuje (i wcale nie wybiera optymalnej trasy) - to wci±ż za mało

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 08:38:21
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-01-15 23:35,  *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Ok, działa nawet - do¶ć sprawnie, nawiguje - AM Traffic też działa, może
być fajne:)

ale daleko jej wciaz do Sygic GPS Navigation (Aura) - graficznie i
funkcjonalnie.

Co do funkcjonalno¶ci zapewne zgoda (trudno znaleĽć mniej funkcjonalny program od AM :) ), ale o grafice to lepiej nie pisz AM już jest przeładowana graficznie i cukierkowa ale Aura przy niej to jak choinka ¶wi±teczna przy ¶wierku w lesie - zdecydowanie zbyt wiele napaćkane na ekranie moim zdaniem.

Data: 2012-01-16 09:25:11
Autor: J.F
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Na Androida ?
Bo nie wiem czego wy chcecie od funkcjonalnosci AM - mysle o wersji WinCE.

J.

Data: 2012-01-17 09:11:03
Autor: Chris
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
AL nabazgrał(a):

W dniu 2012-01-14 14:07, DoQ pisze:
W dniu 14-01-2012 12:51, Bartosz Suchecki pisze:
http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,A
ktualnosc,29821.html Wiem że beta, ale to krok do przodu.
[...]

Uważasz że jest ładniejsza ?? mi tam bardzaiej pasuje AM ale jak zawsze to kwastia gustu ...

To, że jest i co¶ tam pokazuje (i wcale nie wybiera optymalnej trasy) - to wci±ż za mało

AM przynajmniej kieruje mnie tam gdzie chcę jechać a tak jak Sygic zamiast skręcić na skrzyżowaniu w lewo każe mi pojechać parę km dalej zawrócić do tego samego skrzyżowania i skręcić w prawo :) albo jak zjadę z wytyczonej trasy to przez następn± godzinę dalej będzie mnie kierował tak żebym zawrócił jednak na tamt± trasę choć już od 45 min jestem na miejscu ... nie dziękuję za taki szajs ... to już GPmapa była lepsza choć graficznie jej daleko do reszty.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-01-17 18:13:54
Autor: AL
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
W dniu 2012-01-17 09:11, Chris pisze:
AL nabazgrał(a):

[...]

widac gory - zwlaszcza jak sie jedzie dolinami :)

Wydaje mi sie, ze Sygic graficznie jest lepiej dopracowany.

[...]

mam taki przyklad z ul.Narciarskiej w Korbielowie (Pilsko) - zamiast skrecic w prawo, kieruje 100m dalej, zawraca, wraca ten odcinek i dopiero skreca w lewo.
Ciekawe czym jest spowodowany ten blad.

[...]

a tu juz przesadziles i udowodniles, ze nie umiesz sobie go skonfigurowac (bez obrazy) ;)
Tam jest opcja przypominania i szukania nowej drogi, chyba sie ta opcja nazzywa 'rezygnacja z zwracania' lub cos takiego
U mnie to dziala dobrze i nowa droga jest proponowana 'z buta'.

AM wciaz mam wrazenie kaze mi jezdzic zakorkowanymi centrami miast (trasa optymalna) miast skierowac na obwodnice miasta (w K-cach to Autostrada).

Dzisiaj zrobilem druga dluzsza (ok 300km) trase z Automapa - jedzie, ale znowu jak wychodzi do innego programu to nie powraca (pojawia sie caly czas ekran startowy) - ale nie zawsze - jak testuje w domu, to czasami wraca.  Brakuje mi wciaz dod. paru opcji.
Bede testowal - i tak pewnie niedlugo przestanie dzialac - na ekranie pisze licencja do 2 luty 2012

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-19 09:45:15
Autor: Chris
[...]

Tak jak by co¶ z pozycjonowaniem punktów na mapie .. nie wiem ...

[...]

Człowiek uczy się na błędach .. dzieki za info .. potestuję :)

[...]

W AM przynajmniej tej na WM można było ręcznie kalibować trasę przez jak± ma jechać, być może tutaj też dodadz± tak± opcję.

[...]

Wiesz to na razie jest BETA i nie wymagajmy za wiele, na 90% sporo będzie poprawione w finalnej wersji, przynajmniej mam tak± nadzieję :)

Data: 2012-01-15 01:46:50
Autor: dominik
On 2012-01-14 12:51, Bartosz Suchecki wrote:
Witajcie. Dziś wyczytałem.

Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.

http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

Nie dało się tego po ludzku w android market umieścić tylko trzeba się
każdorazowo potem będzie bujać po stronkach do aktualizacji?

Jak to tak ma działać to sorry, wiem, że każdy ma ochotę zdoić z
wszystkich ile się da i zmusić do opłaty co wersję, ale w końcu dzisiaj
każdy ma połączenie z siecią i można ślicznie pozbyć się całego tego
pierdolnika aktualizacyjnego.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-15 07:24:25
Autor: Jacek Politowski
AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)
In article <jet7ln$jgt$1@inews.gazeta.pl>
On 2012-01-14 12:51, Bartosz Suchecki wrote:

http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

Nie dało się tego po ludzku w android market umie¶cić tylko trzeba się
każdorazowo potem będzie bujać po stronkach do aktualizacji?

Cytat ze strony, do której się odnosisz:
"""
po zakończeniu testów, AutoMapa pojawi się w sprzedaży między innymi w
Android Market.
"""

--
Jacek Politowski

Data: 2012-01-15 12:32:18
Autor: dominik
On 2012-01-15 08:24, Jacek Politowski wrote:
Cytat ze strony, do ktĂłrej siÄ™ odnosisz:
"""
po zakończeniu testów, AutoMapa pojawi się w sprzedaży między innymi w
Android Market.
"""

Fajnie, czyli można wywalić i zapomnieć do czasu aż tam się znajdzie. Póki
co szkoda nerwĂłw.

--
              ,~
              |\              dominik, gg:919564

Data: 2012-01-15 10:20:30
Autor: marvin
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Uzytkownik "Bartosz Suchecki" napisal...

Witajcie. Dzi¶ wyczytałem.
[...]

A tam jaka¶ automapa, na tomtoma dalej trzeba czekać... :-)

Pozdrawiam
marvin

Data: 2012-01-16 18:28:48
Autor: radekp@konto.pl
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Sun, 15 Jan 2012 10:20:30 +0100, w <jeu5mv$qmb$1@mx1.internetia.pl>, "marvin"
<marcin.888@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

> Korzystaj±c z drzemki młodego instaluję :-)
>
> Seco

A tam jaka¶ automapa, na tomtoma dalej trzeba czekać... :-)

Nie trzeba, potrzebujesz nieaktualne mapy, to masz je w Sygicu :).

Data: 2012-01-16 18:52:38
Autor: Rafał Grzelak
radekp@konto.pl wrote:

> A tam jaka¶ automapa, na tomtoma dalej trzeba czekać... :-)

Nie trzeba, potrzebujesz nieaktualne mapy, to masz je w Sygicu :).

A tam, nieaktualne to sa za darmo w google navigation. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-18 16:45:47
Autor: radekp@konto.pl
AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
Mon, 16 Jan 2012 18:52:38 +0000 (UTC), w <xn0ht6b2s4pfpyf000@news.gazeta.pl>,
Rafał Grzelak <spam@spam.com> napisał(-a):

radekp@konto.pl wrote:

A tam, nieaktualne to sa za darmo w google navigation. ;p

Nie, w google s± wręcz przyszło¶ciowe :).

Data: 2012-01-15 19:23:05
Autor: Chris
W dniu 2012-01-14 12:51, Bartosz Suchecki pisze:
Witajcie. Dziś wyczytałem.

Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.

http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-gotowa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

HTC Desire HD .

Działa bez problemu, przelicza wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie, nawet jak zmieniłem trasę to tylko raz prosił o zawrócenie a zaraz potem błyskawicznie skorygował trasę i poprowadził nową drogą. Poza dodatkami nie widać różnicy między normalną navi z AM a telefonem z AM. Dla mnie rewelacja choć jeden punkt chciał mnie dowieźć nie od tej strony płotu ale tu musi być błąd położenia budynku o konkretnym numerze.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

AutoMapa na Androida juĹĽ jest (wersja beta)