AutoMapa - układanie trasy przez kolejne miasta

Data: 2010-08-23 17:48:21
Autor: radekp@konto.pl
AutoMapa - układanie trasy przez kolejne miasta
Mon, 23 Aug 2010 17:32:53 +0200, w
<4c72941d$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>, Artur Dębski
<arturdebski@autograf.pl> napisał(-a):

Jaką metodą planujecie trasę majac miejsce startu, zakończenia i
5 kolejnych miast po drodze?

1) Wprowadza się początek i koniec a nastepnie dodaje punkty
    pośrednie ?

2) Wprowadza się po kolei od startu punkt po punkcie aż do
    zakończenia ?

Bez znaczenia, zrób jak ci wygodniej.
Pamiętaj tylko, że punkty "Przez" wprowadza się w kolejności.
(tzn. niby można byle jak i na końcu poprzestawiać, ale jest to upierdliwe).

W momiencie wyboru "Prowadź do / szukaj" >>> Adresy i
wpisaniu pierwszy raz adresu  pojawia się na średku ekranu  prstokoątne
menu :
górna linia : START -- -- -- -- -- -PRZEZ-- -- -- -- -- -- -- -- -- KONIEC
dolna linia :  PROWADŹ DO-- POKAŻ NA MAPIE-- -- DALEJ

Bardzo prawidłowo.

dokładnie takie :
http://arturdebski.republika.pl/am/am-menu.jpg

Jak postepować z tym menu gdy wprowadzam poszczególne
punkty trasy ?

np 1) buduję trasę kolejno pounkt po punkcie ?
lub 2) buduję trasę najpierw początek później koniec
          następnie chcę wprowadzić punkty pośrednie

Start - to start
Przez - to punkt przez
Koniec - to meta

Co ja tu mogę pomóc jak wszystko napisane? Kolejność wklepywania obojętna
(oprócz punktów przez, te lepiej podać w kolejności przejazdu).

PS. Po wyborze Przez będziesz jeszcze spytany czy Przez punkt (czy dokładnie
przez ten punkt), czy Przez okolicę (czytaj jako: "czy w pobliżu tego punktu",
np. przez miasto, ale nie przez konkretną ulicę).

AutoMapa - układanie trasy przez kolejne miasta