AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy

Data: 2013-12-18 23:54:30
Autor: Chris
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
Ciekawe czy si臋 przyjmie ? na razie 艣ci膮gam i zobacz臋 jak dzia艂 i co to warte w por贸wnaniu z Yanosikiem.

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mobiltek.autoradar

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2013-12-19 08:47:34
Autor: Chris
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
Chris nabazgra艂(a):

Ciekawe czy si臋 przyjmie ? na razie 艣ci膮gam i zobacz臋 jak dzia艂 i co to warte w por贸wnaniu z Yanosikiem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mobiltek.autoradar

Pierwszy przejazd i ju偶 wqrw :) na razie niedorobione to na maxa.
Wida膰 偶e bierze dane z POI bo podaje radary tam gdzie ich nie ma i nigdy nie by艂o :)
Nast臋pna wada na szybko to taka 偶e pokaza艂o mi 偶e radar za 520m (nigdy tam nic nie by艂o i nie b臋dzie) i komunikat czy potwierdzi膰 czy anulowa膰 TYLKO 偶e pokaza艂 si臋 na 2-3sec i ju偶 potem nic, cisza ... sk膮d mam wiedzie膰 czy za 500m stoi radar czy nie ??

Data: 2013-12-19 14:32:37
Autor: Trybun
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
W dniu 2013-12-19 08:47, Chris pisze:
Chris nabazgra艂(a):

[...]

No tak - tw贸rcy Automapy.. To偶 to oni za co艣 dobrego nawet popatrze膰 za darmo nie daj膮, a tu mieliby co艣 za friko udost臋pni膰... A tak swoja drog膮 - Yanosik w ostatnim czasie tak偶e zszed艂 na psy.

Data: 2013-12-19 14:58:09
Autor: Chris
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
Trybun nabazgra艂(a):

[...]

Na razie jest za free, ciekawe jak d艂ugo :)

A tak swoja drog膮 - Yanosik w ostatnim czasie tak偶e zszed艂 na psy.

Dok艂adnie, trafno艣膰 danych mniej ni偶 10%

Data: 2013-12-19 17:29:47
Autor: Artur Ma艣l膮g
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
W dniu 2013-12-19 14:58, Chris pisze:
Trybun nabazgra艂(a):
(...)
No tak - tw贸rcy Automapy.. To偶 to oni za co艣 dobrego nawet popatrze膰
za darmo nie daj膮, a tu mieliby co艣 za friko udost臋pni膰...

Na razie jest za free, ciekawe jak d艂ugo :)

Z ciekawo艣ci zainstalowa艂em - zobaczymy jutro.

A tak swoja drog膮 - Yanosik w ostatnim czasie tak偶e zszed艂 na psy.

Dok艂adnie, trafno艣膰 danych mniej ni偶 10%

Jak pisa艂em, 偶e lipa, to jedni mnie od偶egnywali od czci i wiary,
a inni sugerowali, 偶e pal臋 ale si臋 nie zaci膮gam :)
Generalnie to w og贸le si臋 zabawna aplikacja zrobi艂a - o FR informuje
藕le (w tym dopuszczalne pr臋dko艣ci jak ju偶 FR jest). Najbardziej
wkurzaj膮ce jest pipczenie na FR gdzie w okolicy, ale w okolicy
kt贸ra nas nie interesuje - jedzie cz艂owiek przelot贸wk膮, FR na
r贸wnoleg艂ej kilkaset metr贸w obok, a ten z mord膮, 偶e FR i pr臋dko艣膰
40km/h ;) Kiedy艣 by艂 dym o takie zachowanie z przejazdami kolejowymi
- jad膮c Pu艂awsk膮 (DC) dar艂 mord臋 o przeje藕dzie w Nowej Iwicznej
- gdzie艣 kilometr w bok. O u偶yteczno艣ci danych o patrolach/wypadkach
to ju偶 pisa艂em i powtarza膰 nie b臋d臋.

:)

Data: 2013-12-20 08:59:26
Autor: Chris
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
Artur Ma艣l膮g nabazgra艂(a):

[...]

A ja wracam do Yanosika :)

[...]

AR tak samo non stop wrzeszczy o przeje偶dzie kolejowym, jad膮c Piaseczno <> DC (obwonice) mam prawie ca艂y czas komunikat 偶e za 2-6km jest przejazd kolejowy dla tego na razie apkka posz艂a do kosza :)
AR ma zdecydowanie za ma艂e literki w podpisach, ja przy swojej wadzie wzroku klika艂em intuicyjnie patrz膮c na ikonki a nie podpisy. Musz臋 ich te偶 zjeba膰 za ikonki bo odwr贸cony he艂m z lizakiem to niby co ma pokazywa膰 ? zamiast upro艣ci膰 obs艂ug臋 dla kierowcy to dodaj膮 ikonek kt贸re mo偶na zast膮pi膰 jedn膮 wsp贸ln膮.

Data: 2013-12-20 14:23:45
Autor: Artur Ma艣l膮g
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
W dniu 2013-12-20 08:59, Chris pisze:
Artur Ma艣l膮g nabazgra艂(a):
(...)
Z ciekawo艣ci zainstalowa艂em - zobaczymy jutro.

A ja wracam do Yanosika :)

Nie, jedno 'lepsze' od drugiego :(

[...]

To chyba jaki艣 punkt kontaktowy - mi te偶 si臋 ca艂y czas pokazuje
przejazd i co艣 gada, ale chocia偶 FR w Powsinie ma poprawnie podan膮
pr臋dko艣膰 (w przeciwie艅stwie do Yanosika). Ciekae

Data: 2013-12-19 18:44:46
Autor: Trybun
[...]

Mo偶e to takie sondowanie, jak si臋 oka偶e 偶e jest du偶e zainteresowanie, wtedy dodadz膮 jaki艣 bajer i zaczn膮 偶膮da膰 zap艂aty za sw贸j program.

A tak swoja drog膮 - Yanosik w ostatnim czasie tak偶e zszed艂 na psy.

Dok艂adnie, trafno艣膰 danych mniej ni偶 10%

No i sama obs艂uga programu, potrafi ni z tego ni z owego zgubi膰 sygna艂 z satelity, i tylko restart programu pomo偶e 偶eby z艂apa艂 sygna艂. Kiedy艣, wcze艣niej  tego nie by艂o...

Data: 2013-12-20 08:51:00
Autor: Chris
[...]

Na starcie masz tylko baner 偶e full mapa tylko z automapa :) wi臋c taka ma艂a reklama jest..

[...]

Mi do tej pory tylko w tunelu zgubi艂o GPS-a za to cz臋sto gubi sygna艂 GSM i nie mo偶e pobra膰 danych.

Data: 2013-12-21 16:43:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-20 08:51, Chris pisze:
[...]

Jaka mapa jest u偶ywana w tym programie?

Data: 2013-12-22 00:08:11
Autor: jerzu
AutoRadar czyli Yanosik od tw髍c體 Automapy
On Sat, 21 Dec 2013 16:43:40 +0100, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

Jaka mapa jest u縴wana w tym programie?

痑dna.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-22 14:41:30
Autor: Rafa Grzelak
jerzu wrote:

On Sat, 21 Dec 2013 16:43:40 +0100, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

> Jaka mapa jest u縴wana w tym programie?

痑dna.

No to po programie.
Yanosik nadaje sie do uzytku tylko w trybie mapy - wtedy przynajmniej
widac czy policja/fr w ogole stoi przy drodze, ktora jedziemy, czy
gdzies obok.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-12-24 14:49:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-22 00:08, jerzu pisze:
On Sat, 21 Dec 2013 16:43:40 +0100, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

Jaka mapa jest u縴wana w tym programie?
痑dna.

To w jaki spos骲 informuje o radarach? Robi sie ciekawie - dzisiaj ju nie zd笨, ale jutro zainstaluj ten program.

Data: 2013-12-20 08:56:01
Autor: Ergie
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
U偶ytkownik "Trybun"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l8vba8$ilb$1@node1.news.atman.pl...

Mo偶e to takie sondowanie, jak si臋 oka偶e 偶e jest du偶e zainteresowanie, wtedy dodadz膮 jaki艣 bajer i zaczn膮 偶膮da膰 zap艂aty za sw贸j program.

Nie jest za darmo - udost臋pniasz im to co dla nich najcenniejsze informacje. Dzi臋ki temu ich program nawigacyjny (AutoMapa) b臋dzie mia艂a znacznie dok艂adniejsze i aktualniejsze dane o radarach. Dodatkowo b臋dzie te偶 mia艂a informacje o korkach wi臋c trasa szybka b臋dzie mia艂a wi臋cej 偶ywych danych a nie tylko statystycznych.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-12-20 08:37:34
Autor: masti
AutoRadar czyli Yanosik od tw髍c體 Automapy
Dnia pi臋knego Fri, 20 Dec 2013 08:56:01 +0100 osobnik zwany Ergie napisa艂:

[...]

podobnie jak Yanosik. 90% uzytkownik贸w to firmowe auta z zainstalowanym systemem. St膮d oni mog膮 si臋 pochwali膰 nastomatysi膮cami uzytkownik贸w online a ty wysy艂asz im dane, tracki dr贸g itp.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-21 16:44:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-20 08:56, Ergie pisze:
[...]

Czy w tym AutoRadarze s膮 te偶 komunikaty o nat臋偶eniu ruchu?

Data: 2013-12-20 11:14:01
Autor: elmer radi radisson
On 2013-12-19 14:58, Chris wrote:

Na razie jest za free, ciekawe jak d艂ugo :)

Tymi danymi karmi sie AM i Targeo traffic, wiec jak najbardziej im sie
oplaca zeby za darmo mialo to jak najwiecej osob i robilo za sonde
diagnostyczna.

Btw, wczoraj skapowalem sie ze targeo ma tez cos takiego - mtraffic.pl

Bo androidowej apki targeo uzywam juz jakis czas, a przydaje sie szczegolnie teraz zeby stojac w korku zerknac na pocieszenie
ze tam gdzie sie wydawalo ze jest lepiej, wcale tak nie jest ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-12-21 00:21:49
Autor: AL
On 2013-12-19 14:32, Trybun wrote:

A tak swoja
drog膮 - Yanosik w ostatnim czasie tak偶e zszed艂 na psy.

dlaczego od razu na psy?

Poprawili stabilnosc, teraz dobrze dziala w tle.
Teraz jak mam dwie aplikacje odpalone, np. glowna jako Sygic a Yanosika w tle, to obie dzialaja teraz poprawnie i jak jest ostrzezenie, to okienko z ostrzezeniem Yanosika przebija sie na pierwszy plan a potem dalej zmyka w tlo zostawiajac glowna nawigacje na wierzchu.
We wczesniejszych wersjach Yanosika nie dalo sie tak jak w obecnej.

Co do trafnosci - uwazam, ze nie jest zle.
Jechalem w tym tygodniu TG-Sanok i powrot i kazdy posterunek policyjny zostal potwierdzony wczesniejszym komunikatem.

Data: 2013-12-21 06:58:35
Autor: Cavallino
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy

U偶ytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

Co do trafnosci - uwazam, ze nie jest zle.
Jechalem w tym tygodniu TG-Sanok i powrot i kazdy posterunek policyjny zostal potwierdzony wczesniejszym komunikatem.

Sygnalizowany by艂 chyba inny problem - ile komunikat贸w pad艂o gdy mi艣k贸w na drodze NIE BY艁O?

Data: 2013-12-21 16:45:34
Autor: Trybun
On 2013-12-19 14:32, Trybun wrote:

A tak swoja
[...]

Coraz gorsza obs艂uga, zar贸wno na tablecie jak i smartfonie z dwoma r贸偶nymi wersjami  Android贸w. Program zwyczajnie zrobi艂 si臋 taki jaki艣 za ci臋偶ki ze brak mu p艂ynno艣ci w dzia艂aniu.

Co do trafno艣ci to sie z Tob膮 zgodz臋. Co prawda obecnie wiele nie je偶d偶臋, ale w ostatnim czasie par臋 razy przed patrolami z "suszark膮" mnie ostrzeg艂, i raczej nigdy nie wprowadzi艂 w b艂膮d pod tym wzgl臋dem. Gorzej jest z poprawnym podawaniem lokalizacji radar贸w stacjonarnych, ale tutaj w gr臋 wchodzi tylko nadgorliwo艣膰, po prostu pokazuje tam gdzie nie zawsze s膮, ale  nigdy w druga stron臋..

Data: 2013-12-20 23:05:14
Autor: jerzu
AutoRadar czyli Yanosik od tw髍c體 Automapy
On Wed, 18 Dec 2013 23:54:30 +0100, Chris <xxx@xxx.com> wrote:

Ciekawe czy si przyjmie ? na razie 禼i眊am i zobacz jak dzia i co to warte w por體naniu z Yanosikiem.

Ten AR mam zainstalowany od 27 listopada - by砮m jedn z os骲
zaproszonych do test體. U縴砮m tego raz... I o raz za du縪. Toto
ostrzega o wszystkim, co rzekomo znajduje si gdzie w pobli縰, ale
nie zawsze pokrywa si z rzeczywisto禼i. A ju ostrzeganie o
przejazdach kolejowych, t髍e znajduj si na drogach prostopad硑ch do
tej, kt髍 jedziemy, to lekka przesada. Dzi阫uj, AM jest rozgadana,
ale toto prawie si nie zamyka.

Data: 2014-01-20 12:48:24
Autor: Ergie
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
U偶ytkownik "Chris"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52b227a8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...

Ciekawe czy si臋 przyjmie ? na razie 艣ci膮gam i zobacz臋 jak dzia艂 i co to warte w por贸wnaniu z Yanosikiem.

Wypr贸bowa艂em ponownie po miesi膮cu i mog臋 poleci膰.
Z pocz膮tkiem roku zlikwidowali ostrzeganie o przejazdach kolejowych przy drodze - a to by艂 najwi臋kszy problem.
Od tego czasu znikn臋艂o te偶 sporo ostrze偶e艅 w miejscach gdzie kiedy艣 sta艂 jaki艣 fotoradar a teraz ju偶 nawet s艂upek nie zosta艂.

W kwestii fotoradar贸w stacjonarnych program ostrzega tam gdzie powinien a nie dwa razy cz臋艣ciej jak Janosik.

Co do pan贸w z suszarkami to niestety nie wiem, bo pomimo zrobienia w ten weekend kilkuset km po drogach krajowych spotka艂em tylko jeden patrol w centrum miasta gdy AR ju偶 wy艂膮czy艂em. Fa艂szywych ostrze偶e艅 nie by艂o.

O korkach mnie ani razu nie ostrzeg艂o, ale te偶 ani razu nie utkn膮艂em.

Podsumowuj膮c nie ma ju偶 negatyw贸w, a czy s膮 jakie艣 pozytywy to nie by艂em w stanie sprawdzi膰. Dla mnie warto艣ci膮 sam膮 w sobie jest brak fa艂szywych alarm贸w, wi臋c przy nast臋pnej trasie (pewnie kolejny weekend) AR dostanie kolejn膮 szans臋.

Pozdrawiam
Ergie

AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy