AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy

Data: 2014-01-20 12:48:24
Autor: Ergie
AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy
U偶ytkownik "Chris"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52b227a8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...

Ciekawe czy si臋 przyjmie ? na razie 艣ci膮gam i zobacz臋 jak dzia艂 i co to warte w por贸wnaniu z Yanosikiem.

Wypr贸bowa艂em ponownie po miesi膮cu i mog臋 poleci膰.
Z pocz膮tkiem roku zlikwidowali ostrzeganie o przejazdach kolejowych przy drodze - a to by艂 najwi臋kszy problem.
Od tego czasu znikn臋艂o te偶 sporo ostrze偶e艅 w miejscach gdzie kiedy艣 sta艂 jaki艣 fotoradar a teraz ju偶 nawet s艂upek nie zosta艂.

W kwestii fotoradar贸w stacjonarnych program ostrzega tam gdzie powinien a nie dwa razy cz臋艣ciej jak Janosik.

Co do pan贸w z suszarkami to niestety nie wiem, bo pomimo zrobienia w ten weekend kilkuset km po drogach krajowych spotka艂em tylko jeden patrol w centrum miasta gdy AR ju偶 wy艂膮czy艂em. Fa艂szywych ostrze偶e艅 nie by艂o.

O korkach mnie ani razu nie ostrzeg艂o, ale te偶 ani razu nie utkn膮艂em.

Podsumowuj膮c nie ma ju偶 negatyw贸w, a czy s膮 jakie艣 pozytywy to nie by艂em w stanie sprawdzi膰. Dla mnie warto艣ci膮 sam膮 w sobie jest brak fa艂szywych alarm贸w, wi臋c przy nast臋pnej trasie (pewnie kolejny weekend) AR dostanie kolejn膮 szans臋.

Pozdrawiam
Ergie

AutoRadar czyli Yanosik od tw贸rc贸w Automapy