Autoalarm - goła syrena?

Data: 2010-02-04 08:58:05
Autor: WIHEDCNF
Autoalarm - goła syrena?

UĹĽytkownik "pwz"

Mam krótkie pytanie do BiSwK: czy to prawda, że obecnie montowane tzw. autoalarmy, to nic więcej poza syreną i funkcją migania światłami? I że jest wymagane przez prawo, aby nie było nic więcej?

Z tego co ja się dowiedziałem, oryginalne alarmy montowane w ASO nie mogą np. wydawać sygnałów dzwiękowych podczas uzbrajania i wyłączenia alarmu - przynajmniej takie dostałem info w ASO i również jest to ponoć podyktowane unijnymi przepisami - wydaje mi się to logiczne. Co do innych funkcji alarmu - jakich jeszcze funkcji oczekujesz poza wyciem syreny? Immobilajzer? Ale to przecież ma każde auto niezależnie.

Data: 2010-02-04 02:03:50
Autor: PJ
Autoalarm - goła syrena?
//Z tego co ja się dowiedziałem, oryginalne alarmy montowane w ASO nie
mog± np. wydawać sygnałów dzwiękowych podczas uzbrajania i wył±czenia
alarmu przynajmniej takie dostałem info w ASO i również jest to ponoć
podyktowane
unijnymi przepisami - wydaje mi się to logiczne.

prawie prawda, standartowo skonfigurowane alarmy w ASO moga tak
dzialac i wcale nie wydaje mi sie to logiczne, bo po jaki xxx mam stac
i patrzyc czy zamki zaskoczyly jak moge dostac sygnal swiatlami lub
klaksonem/syrena ?

ps Niemcy juz sie skumali ze to durnota, na jakims marketowym parkingu
zrobili test, koles z jakas krotkofalowka za 50 euro z 10m blokowal
sygnal z pilota, ludzie odchodzili a auta zostawaly z nieuzbrojonym
alarmem, po prostu genialne :-)

P.

Data: 2010-02-04 11:39:55
Autor: Paweł Olaszek
Autoalarm - goła syrena?
PJ pisze:
[...]

Ciekawa rzecz- mnie sprzedawcy Skody w Łodzi i Iveco w Poznaniu tłumaczyli, że od 2008r alarm nie może mieć funkcji automatycznego domykania szyb (aby unikn±ć np. sytuacji, gdy rodzic odejdzie, auto będzie domykało szyby a do ¶rodka głowę wsadzi dziecko), takie też sprzedali. Ciekawostka polega na tym, że po przeczytaniu instrukcji można było bezproblemowo odblokować funkcję domykania w obu markach.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-02-05 02:27:10
Autor: Pawel O'Pajak
Autoalarm - goła syrena?
Powitanko,

 bo po jaki xxx mam stac
i patrzyc czy zamki zaskoczyly jak moge dostac sygnal swiatlami lub
klaksonem/syrena ?

Zebys nie budzil osiedla jak Ci do glowy przyjdzie pojechac sobie gdziec w srodku nocy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Autoalarm - goła syrena?