Autoalarm - goła syrena?

Data: 2010-02-04 09:07:19
Autor: bratPit[pr]
Autoalarm - goła syrena?

Mam krótkie pytanie do BiSwK: czy to prawda, że obecnie montowane tzw.
autoalarmy, to nic więcej poza syreną i funkcją migania światłami? I że jest wymagane przez prawo, aby nie było nic więcej?

z tego co słyszałem to ma nie skrzeczeć przy uzbrajaniu/rozbrajaniu i nie może być antynapadu, który unieruchamia pojazd już będący w ruchu, natomiast może mieć normalne odcięcie zapłonu/pompy etc,
brat

Autoalarm - goła syrena?