Autodealing w aliorze - indywidulany przy DG?

Data: 2010-04-11 01:24:08
Autor: Przemek
Autodealing w aliorze - indywidulany przy DG?
Witam,
prowadze DG (KPiR), kontrahent placa mi w euro (jeden przelew w
miesiacu na okolo 10tys euro), chce je korzystnie transferowac na PLN
chodzi o takie 2 oferty Aliorbanku
dla prowadzacych DG
http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autodealing/autodealing
klienci indywidualni
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_walutowe
Obie niby sa identyczne tylko firmowi placa 30???zyla/miesiac a
indywidualni 7 zyla

Obecnie mam wszystko w mbanku (w aliorze konto dopiero zaloze):
- konto firmowe w euro (tu placa kontrahenci)
- konto prywatne w euro (do tego  konta mam karte, ktora place i
wyciagam kase z bankomatow na zachodzie, place w hotelach)
- konto PLN w mbanku (tu przelewam kase po kursie skupu, dalej juz
polska karta electron, przelewy itp)

Przelew emax walutowy biznes->emax walutowy prywatny jest gratis
(zdefiniowany)
Wg infolini mbanku przelew euro->euro mbank->alior kosztowalby 5pln
Przewalutowienie w aliorze juz w ramach 7zyla/miesiac (lub 30 jak
firmowe) za autodealing i przelew pln (chyba nawet gratis) do mbanku
na prywatne zlotowkowe
=> sa jakies np. "regulaminowe" zastrzezenia wykluczajace taka
kombinacje?

W przyszlosci moglbym podac konto moje prywatne walutowe w aliorze by
nie bawic sie z n przelewow - wg infolini alioru ich to nie obchodzi
ze mi kontrahent przelewa euro a nie ciocia prywatnie
US ma w d... czy do celow firmowych uzywama konta prywatnego czy
firmowego - obecnie zglosilem biznesowe pln w mbanku na nip3 (do
rozliczen vatowo-podatkowych), konta walutowego nie zglaszalem
=> jakies "nie bo..."?

Ktos zna lepsze rozwiazanie? (Chwilowo nie chce mi sie robic calkowita
przesiadke na aliora - jeszcze nie znam na tyle tego banku)
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2010-04-11 12:00:56
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-04-11, Przemek <przemek4net@gmail.com> wrote:

[...]

Nie są. Indywidualny "od 5000 jednostek", a w DG mam od 100 jednostek.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Autodealing w aliorze - indywidulany przy DG?