Autodealing według Aliora - kupimy jak k urs będzie odpowiedni

Data: 2010-06-08 12:55:50
Autor: Piotrek
On 2010-06-08 11:47, xbartx wrote:

Właśnie się dowiedziałem, że zgodnie z ichnim regulaminem, jeżeli kurs
waluty jest dosyć niestabilny (jak np aktualnie dolar) to bank
najzwyczajniej odmawia wykonania transakcji aż kurs zrobi się stabilny
(czytaj korzystny dla banku). To tak tylko informacyjnie dla tych którzy
chcieliby skorzystać. Ciekawe jakby takie coś zobaczyli gracze forexowi ;)

Używam na codzień, również w czasach sporych zwirowań. Jedyne raz mi się zdarzyła odmowa kwotowania przy operacjach w przyszłości.

Przy operacjach natychmiaowych działało zawsze.

IMHO bardzo dobry produkt.

Piotrek

Data: 2010-06-08 11:44:29
Autor: xbartx
Autodealing wed³ug Aliora - kupimy jak kurs bêdzie odpowiedni
Dnia Tue, 08 Jun 2010 12:55:50 +0200, Piotrek napisał(a):

Używam na codzień, również w czasach sporych zwirowań. Jedyne raz mi się
zdarzyła odmowa kwotowania przy operacjach w przyszłości.

Przy operacjach natychmiaowych działało zawsze.

Dzisiaj rano do godziny 12.00 (około) nie działały transakcje natychmiastowe (kurs dolara wspinał się wtedy do poziomu 3,5) przynajmniej dla autodealingu dla konto indywidualnych, być może przy firmowych jest inaczej.

--
xbartx

Data: 2010-06-08 13:57:16
Autor: Piotrek
On 2010-06-08 13:44, xbartx wrote:

[...]

Używam firmowego.

Dzisiaj akurat nie sprawdzałem. Natomiast przewalutowałem się na pln-y na przykład w okolicach 3.47 - czyli też było "ciepło".

Piotrek

Autodealing według Aliora - kupimy jak k urs będzie odpowiedni