Autoklinika w Boguchwale czy to oni zawalili? jaka może być przyczyna urwania paska?

Data: 2009-09-25 22:41:30
Autor: J.F.
Autoklinika w Boguchwale czy to oni zawalili? jaka może być przyczyna urwania paska?
On Fri, 25 Sep 2009 20:28:06 +0200,  mariuszmo wrote:
Odszukałem dziś fakturę z wymiany paska i jak się okazało przy 90 tys pasek robili własnie oni. Od razu zaznaczam, że jestem świadomy tego , że nic nie mogę raczej im zrobić ale skoro drugi pasek był założony orginalny i wytrzymał tylko 50 tys to czy mogli coś zawalić przy zakładaniu?

Za duzo wytrzymal zeby mocno zawalili i za duzo zeby cokolwiek wykazac
... ale czy oni ci ten pasek w ogole wymienili ? Ostal sie tam jakis
napis, data, numer ? A swoja droga .. moze i warto adwokata odwiedzic. Jesli ich pasek i
ich robota .. to moze cos ci sie nalezy ..

J.

Autoklinika w Boguchwale czy to oni zawalili? jaka może być przyczyna urwania paska?