Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Data: 2010-06-11 21:59:52
Autor: pwz
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
W dniu 2010-06-11 21:47, Sebastian Bia艂y pisze:
(...)
b) Dacia Logan - niestety nowa 40ty艣 i nie wiem czy fotele chowaj膮 si臋 w
podlog臋.

Nie.

Ostateczno艣膰.

Dlaczego? N贸wka sztuka z klim膮 i bajerami w cenie niepewnej u偶ywki.

Obciachowo艣膰

??? Przecie偶 to po prostu Renault, tylko z innym logo.
pwz

Data: 2010-06-11 22:23:27
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2010-06-11 21:59, pwz wrote:
b) Dacia Logan - niestety nowa 40ty艣 i nie wiem czy fotele chowaj膮 si臋 w
podlog臋.
Nie.

Odpada.

Ostateczno艣膰.
Dlaczego? N贸wka sztuka z klim膮 i bajerami w cenie niepewnej u偶ywki.

Nie wiem czy dam je rad臋 odsprzeda膰 za rozsadne pieni膮dze.

Obciachowo艣膰
??? Przecie偶 to po prostu Renault, tylko z innym logo.

_NIE_ jest tak postrzegane. bez wzgl臋du na fakty.

Data: 2010-06-12 06:02:12
Autor: pwz
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
W dniu 2010-06-11 22:23, Sebastian Bia艂y pisze:
(...)
Obciachowo艣膰
??? Przecie偶 to po prostu Renault, tylko z innym logo.

_NIE_ jest tak postrzegane. bez wzgl臋du na fakty.

Wiem, 偶e wdaj臋 si臋 ju偶 niepotrzebnie w szczeg贸艂y, ale bardzo mnie ten w膮tek zainteresowa艂 [nie jestem w spos贸b zawodowy z t膮 mark膮 zwi膮zany; po prostu prywatna ciekawo艣膰]. Jakie艣 badania na ten temat znasz/prowadzi艂e艣?
pwz

Data: 2010-06-12 07:39:40
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2010-06-12 06:02, pwz wrote:
[...]

呕adnych. To wy艂膮cznie moja opinia bazuj膮ca na kilkunastu puknieciach si臋 w czo艂o kiedy rzuca艂em has艂o "hmmm a moze Dacie" w艣rod znajomych. Napis Renault nic nie pomaga.

Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?