Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Data: 2010-06-12 01:44:02
Autor: Lew2
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
On Jun 11, 9:47 pm, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam.

W tej chwili wożę się Laguną II Kombi. Autko przemiłe i bardzo je lubie
mimo kaprysów jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie do poszukania czegoś
większego. Jako że nie wchodzi w rachubę zakup nowego szukam uzywanych.
Niestety nie wszystkie modele widziałem i nie mam pewności co do pewnych
ficzerów w tych samochodach, dlatego prosze o pare słów.

Zadanie: 7 miesc siedzących, dwa moga być niepełnowymiarowe.
PS. Kupuje niebawem wiec może ktoś ma coś do zaproponowania ...
g) Avensis Verso albo Corolla Verso

Data: 2010-06-12 13:10:44
Autor: Lew2
On Jun 12, 10:44 am, Lew2 <walde...@hotmail.com> wrote:
On Jun 11, 9:47 pm, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:> Witam.

g) Avensis Verso albo Corolla Verso

Np:

http://moto.gratka.pl/tresc/toyota-avensis-verso-d4d-7-osobowy-2-0-11436785..html#24f7510a95a3d463,1

Data: 2010-06-12 22:14:50
Autor: Sebastian Biały
On 2010-06-12 22:10, Lew2 wrote:
moto.gratka.pl/tresc/toyota-avensis...

Ale czekaj, one się nie chowają w podlogę. Składają się w taką kanapke? Jesli tak, to fatalnie. Zajmuja mi przestrzeń w sposób upierdliwie niewygodny.

Data: 2010-06-12 14:32:18
Autor: Lew2
On 2010-06-12 22:10, Lew2 wrote:

> moto.gratka.pl/tresc/toyota-avensis...

Ale czekaj, one się nie chowają w podlogę. Składają się w taką kanapke?
Jesli tak, to fatalnie. Zajmuja mi przestrzeń w sposób upierdliwie
niewygodny.

Rzeczywiście nie sprawdzałem jak w Avensis Verso, ale w Corolli Verso
na 100% się składają w płaską podłogę (system "Toyota Easy Flat").
Tylko te 2 ostatnie miejsca w Corolli Verso to są takie gorszej
kategorii, na krótkie trasy. Ot takie miejsconka na wszelki wypadek. A
w Avensis Verso są pełnowwymiarowe.

Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?