Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Data: 2010-06-13 22:19:42
Autor: Scyzoryk
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Nie wiem czy jest co¶ jeszcze godnego uwagi, proszê o typy. Tak naprawde
zamierzam o kazdym poczytaæ, ale chcia³bym jaki¶ rozs±dny wykaz.

a mo¿e takie cu¶ :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11675044

XC lub V70 z dodatkow± ³awk± w baga¿niku. Fajne rozwi±zanie je¶li kto¶ potrzebuje tego sporadycznie.

Ewentualnie jak ju¿ kto¶ wspomnia³ du¿e terenowe z USA. Ford Explorer, Dodge Durango, Chevrolet Suburban. W tym ostatnim masz 7 pe³nowymiarowych miejsc (nie dostawki) + wielki baga¿nik. Mozna go równiez kupiæ z dieslem a za 30kz³ kupisz ca³kiem m³ody egzemplarz.

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-06-13 22:43:25
Autor: Sebastian Biały
On 2010-06-13 22:19, Scyzoryk wrote:
XC lub V70 z dodatkow± ³awk± w baga¿niku. Fajne rozwi±zanie je¶li kto¶
potrzebuje tego sporadycznie.

Identycznie jest w Lagunie I (byc moze II też, ale mam II i mocowań nie widzę). Odpada.

> Chevrolet Suburban. W tym ostatnim masz 7 pe³nowymiarowych miejsc
(nie dostawki) + wielki baga¿nik. Mozna go równiez kupiæ z dieslem a za
30kz³ kupisz ca³kiem m³ody egzemplarz.

To autko jest zdecydowanie za duże. Coś jak Hummer dla biednych :) Nie .... :)

Data: 2010-06-14 19:07:51
Autor: Jarek
Sebastian Biały pisze:
To autko jest zdecydowanie za duże. Coś jak Hummer dla biednych :) Nie
... :)

Wbrew obiegowym opiniom, Hummer ma bardzo mało miejsca w środku i to
dotyczy nie tylko zabawki H3 ale i H2. W H1 siedziałem tylko raz i też
ilością miejsca też nie porażał.
Suburban to wygodny "autobus" - full miejsca w każdą stronę. Tak na
marginesie: Hummer H2 jest robiony na bazie Tahoe. Suburban to wydłużona
o ponad pół metra wersja Tahoe.

Jarek

Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?