Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Data: 2010-06-13 22:41:50
Autor: Sklavin
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:huu3tb$5ko$1@news.onet.pl...
Witam.

W tej chwili wożę się Laguną II Kombi. Autko przemiłe i bardzo je lubie mimo kaprysów jednak sytuacja rodzinna zmusza mnie do poszukania czegoś większego.

Mazda 5, tylko może być ciężko w tym budżecie trafić egzemplarz nieposkładany z trzech rozbitków. Tak czy siak można potraktować jako alternatywę. Design dość ciekawy i mega praktyczne tylnie drzwi odsuwane ale ja i tak celowałbym w C4 GP :-)

Data: 2010-06-13 23:10:35
Autor: Bastion
Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?

Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hv3fqf$iec$1inews.gazeta.pl...

Mazda 5, tylko może być ciężko w tym budżecie trafić egzemplarz nieposkładany z trzech rozbitków. Tak czy siak można potraktować jako alternatywę. Design do¶ć ciekawy i mega praktyczne tylnie drzwi odsuwane ale ja i tak celowałbym w C4 GP :-)

Mazda 5? Czemu?
Od paru tygodni analizuje przewage tego auta nad Zafira II.
Moim zdaniem Mazda przegrywa na calym froncie:)
Jedyna przewaga M 5 to rozsuwane dzwi.

Ciekawy jestem Twojej opinii o Mazda 5.

Data: 2010-06-13 23:19:34
Autor: Sklavin

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv3hke$41n$1@mx1.internetia.pl...

Ciekawy jestem Twojej opinii o Mazda 5.

Nie potrafię określić przewagi Mazdy nad Zafirą. Po prostu nigdy nie brałem pod uwagę Zafiry ani żadnego innego Opla na poważnie. Biorąc po uwagę wnętrze to nawet po japońsku plastikowa Mazda jest szczytem finezji w porównaniu do oplowskiej myśli designerskiej. Po prostu w takim aucie czułbym się mało komfortowo a to ma kluczowe znaczenie. Nowa generacja Astry czy Insigni pokazuje, że Niemcy wreszcie zrozumieli co nieco ale póki nie ma nowej wersji Zafiry to auto w moim przypadku nie nadaje się do jazdy.

Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?