[DC] Autokomis godny polecenia?

Data: 2010-09-03 22:08:29
Autor: Sceptyczny
[DC] Autokomis godny polecenia?
Witam

szukam na terenie W-wy i przyległo¶ci możliwie uczciwego autokomisu. Znacie jaki¶?
Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

A może kto¶ ma do sprzedania Focusa / Almerę do 15k?

pozdrawiam

Sceptyczny

Data: 2010-09-03 22:37:47
Autor: bratPit
[DC] Autokomis godny polecenia?
szukam na terenie W-wy i przyległo¶ci możliwie uczciwego autokomisu. Znacie jaki¶?
Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

nie jestem z DC ale w PL już samo autokomis i uczciwy się wzajemnie wykluczaj±,
wyobrażasz sobie tak± rozmowę?:

kupuj±cy: co pan s±dzi o tym aucie?
sprzedawca komisu: na moje oko to jest po "dachu" a stoi tu dłużej niż ja tu pracuję
k: acha, a tamten?
s: nawet byłby niezły gdyby licznik nie był cofnięty o 200kkm
k: rozumiem, a ten zielony?
s: wygl±da nawet nieĽle bo jest wyprany po powodzi
w kolejnej scenie kupuj±cy mdleje a sprzedawca dzwoni po pogotowie...
(kurtyna)

jeżeli chcesz kupić rozs±dny samochód to najprędzej uda Ci się to z ogłoszenia prywatnego ale musisz mieć duuużo cierpliwo¶ci,
możesz wł±czyć filtr na allegro, wyszukać model, rocznik, itd które Cię interesuj± i wł±czyć wy¶wietlanie wyników od najdroższych z danego rocznika i szukać ogłoszeń od osób prywatnych (nie mylić z handlarzami),

brat

Data: 2010-09-04 16:52:39
Autor: Olek
On 2010-09-03 22:37, bratPit wrote:

nie jestem z DC ale w PL już samo autokomis i uczciwy się wzajemnie
wykluczaj±,

nic się nie wyklucza, to mentalno¶ć ludzi prowadz±cej ten typ działalno¶ci wyklucza się ze słowem uczciwy :)

Data: 2010-09-04 16:59:32
Autor: Irokez
[DC] Autokomis godny polecenia?
Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5tmfr$130$2news.onet.pl...
On 2010-09-03 22:37, bratPit wrote:

nie jestem z DC ale w PL już samo autokomis i uczciwy się wzajemnie
wykluczaj±,

nic się nie wyklucza, to mentalno¶ć ludzi prowadz±cej ten typ działalno¶ci wyklucza się ze słowem uczciwy :)

Ale to nie sprowadza się do pierwszego?
"Handlaż samochodów" też ma dobrze wyrobiona opinię.

Kumpel opowiadał jak był pare dni temu w warsztacie, stało auto bez przodu z pogniecionymi, poskręcanymi i porwanymi podłuznicami. Go¶cie to wycniali, prostowali itp. Mówi to auto to chyba na złom powinno i¶ć? A oni, że w sumie tak, ale klient wymaga to dostaje. Ktos się tu zawin±ł tym autem? Nie, handlaż sprowadził i chce sprzedać.

Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie mogę trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam ze znajomym kupię.

--
Irokez

Data: 2010-09-04 17:53:48
Autor: Olek
On 2010-09-04 16:59, Irokez wrote:

Ale to nie sprowadza się do pierwszego?
"Handlaż samochodów" też ma dobrze wyrobiona opinię.

w Polsce sprowadza się jak najbardziej, ale Ľródłem tego jest własnie cwaniacka mentalno¶ć...

Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie
mogę trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam
ze znajomym kupię.

ja też nie znam, w Niemczech s± turasy - też cwaniacy...

Data: 2010-09-04 19:44:15
Autor: Irokez
[DC] Autokomis godny polecenia?
Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5tq2h$a2l$1news.onet.pl...
On 2010-09-04 16:59, Irokez wrote:

[...]

ale wydaje mi się, że wystarczy omijac te modele "na exprort"
Składane z ćwiartek to raczej nie odważył by się niemcowi sprzedać.

--
Irokez

Data: 2010-09-04 18:27:51
Autor: to
[DC] Autokomis godny polecenia?
begin Irokez
Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie
mogę trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam
ze znajomym kupiÄ™.

Jeśli nie możesz to pewnie albo przeglądasz najtańsze oferty z danego rocznika albo zniechęcasz się byle ryską na zderzaku.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-04 21:28:42
Autor: Irokez
[DC] Autokomis godny polecenia?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c828fa7$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
begin Irokez

[...]

no i mnie rozpracowałeś

--
Irokez

Data: 2010-09-05 00:17:03
Autor: .Peeter
"to" wrote:
Jeśli nie możesz to pewnie albo przeglądasz najtańsze oferty z danego
rocznika albo zniechęcasz się byle ryską na zderzaku.

Ja sobie założyłem, że auto ma być w bardzo dobrym stanie
technicznym i tyle. Otarcia na zderzaku, ryski na masce po ktĂłrej
poszalał kot, drobne wgniotki i inne nieistotne pierdółki, które
zawsze siÄ™ pojawiajÄ… w czasie eksploatacji samochodu
zaakceptowałem, bo nie szukałem idealnego wozu z dojczuff
od dziadunia, który turlał się do kościoła, a tak naprawdę
wymalowanego 3 dni wcześniej w szopie u zdzicha.

No i oczywiście nie najtańsze oferty, w sumie wybrałem jedną
z najdroższych, sprzedający wiedział co sprzedaje. Okazji nie ma,
okazyjnie to można najwyżej dostać w mordę.

Za 2 miesiące mijają 2 lata pełnego zadowolenia z zakupu.
I wszystkim takich nabytkĂłw ĹĽyczÄ™, a przede wszystkim
rozsądku i trzeźwego podejścia przy szukaniu samochodu.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-09-04 00:04:57
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 03.09.2010 22:08, Sceptyczny pisze:
A może kto¶ ma do sprzedania Focusa / Almerę do 15k?

Moja Almera będzie do wzięcia jak tylko uporam się z rejestracj± nowego nabytku. :)

Jest to N15 z 1999 roku całkiem fajnie wyposażona. :}

S.

Data: 2010-09-04 09:00:09
Autor: Dman-666
[DC] Autokomis godny polecenia?
Patrze a tu w szybce robal taki: news:i5rkk3$k7q$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Sceptyczny . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

Fokus 2002 1,8 tdci, czarny kombi z pelnym wyposazeniem, za 14,5 na niemieckich tablicach - do zbicia cena . Jakby co podam namiar na priv.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-09-04 11:19:13
Autor: Irokez
[DC] Autokomis godny polecenia?
Użytkownik "Sceptyczny" <zielinski_maciej@SPAMWONgazeta.com> napisał w wiadomo¶ci news:i5rkk3$k7q$1inews.gazeta.pl...
Witam

szukam na terenie W-wy i przyległo¶ci możliwie uczciwego autokomisu. Znacie jaki¶?

hehe.. w Polsce takie (chyba) nie istniej±.

--
Irokez

Data: 2010-09-05 20:11:41
Autor: mariuszmo
[...]

szukam samochodu bo muszę mieć teraz niestety drugi. Dzwoniłem już do kilku komisów, wszyscy mieli ¶wietne wozy niestety na słowa, że chce sprawdzić przed kupnem w fabrycznym serwisie wszyscy się po¶piesznie rozł±czali. To jedna wielka banda oszustów.

Data: 2010-09-06 02:15:40
Autor: koziel
Autokomis godny polecenia?
Jesli interesuje Cie jakis egzemplarz do sprowadzenia / lub inne auto
[ktore obecnie mam w Polsce] - odezwij sie na maila. Gwarantuje, ze
mozesz sobie sprawdzic auto w dowolnym serwisie pod kazdym katem.\

Pozdrawiam,
Emil.

[DC] Autokomis godny polecenia?