[DC] Autokomis godny polecenia?

Data: 2010-09-05 20:11:41
Autor: mariuszmo
[DC] Autokomis godny polecenia?

Użytkownik "Sceptyczny" <zielinski_maciej@SPAMWONgazeta.com> napisał w wiadomości news:i5rkk3$k7q$1inews.gazeta.pl...
Witam

szukam na terenie W-wy i przyległości możliwie uczciwego autokomisu. Znacie jakiś?

szukam samochodu bo muszę mieć teraz niestety drugi. Dzwoniłem już do kilku komisów, wszyscy mieli świetne wozy niestety na słowa, że chce sprawdzić przed kupnem w fabrycznym serwisie wszyscy się pośpiesznie rozłączali. To jedna wielka banda oszustów.

Data: 2010-09-06 02:15:40
Autor: koziel
Autokomis godny polecenia?
Jesli interesuje Cie jakis egzemplarz do sprowadzenia / lub inne auto
[ktore obecnie mam w Polsce] - odezwij sie na maila. Gwarantuje, ze
mozesz sobie sprawdzic auto w dowolnym serwisie pod kazdym katem.\

Pozdrawiam,
Emil.

[DC] Autokomis godny polecenia?