Autokomis - negocjacje cenowe

Data: 2010-01-01 18:34:24
Autor: Pepek
Autokomis - negocjacje cenowe
Marcin Jan pisze:

Auto nie typowe bo to cytryna xm.

Negocjacja mozliwa i to chyba spora. XM to nie jest wóz, który łatwo sprzedać.
Pewnie ktos będzie miał ochotę po rękach Cię całowac.
Nie łatwo znaleźć XM-a w stanie "nieinwestycyjnym".
W sumie to, jak ktoś juz pisał, odpowiedz sobie, czy wiesz jakie auto kupujesz. Jeśli nie wiesz co to XM i jak się z nim obchodzić, jeśli nie masz zaufanego mechanika od Citroenów, to zmień wybór.

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2010-01-01 20:23:29
Autor: Viking
on the 01/01/2010, 17:34:24 Pepek wrote:

Marcin Jan pisze:

> [...]

kupujesz. Jeśli nie wiesz co to XM i jak się z nim obchodzić, jeśli
nie masz zaufanego mechanika od Citroenów, to zmień wybór.

anglicy sie smieja ze to auto sie psulo w momencie zjezdzania z tasmy
produkcyjnej:)
sam ujezdzalem hydropneumatyki, przy XM trzeba ciagle cos robic, ciagle
wiec to auto dla mechanika albo kogos kto ma mechanika pod reka inaczej
przeklniesz wozek po miesiacu...
pomysl 100x zanim je kupisz...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-01-01 22:16:02
Autor: Marcin Jan

Marcin Jan pisze:

[...]

nie no dzięki za radę i troskę, ale luz wiem co robię. To ma być 3 auto w rodzinie na dwóch kierowców, i ma służyć tylko do przejażdżek niedzielnych, dlatego szukam ciekawej wersji tego auta i takową znalazłem ale pech chciał że w komisie. Parę razy oglądałem różne auta w komisie i jeszcze nie znalazłem sensownego komisanta, w ogóle czasem mam wrażanie że jak się wchodzi to ich kanciapy to się im przeszkadza. Pewnie się tak skończy jest klient z x sprzedajemy czy czekamy i dalej będą rżnąć głupa.
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-01-01 22:22:54
Autor: Michał
[...]

Kupowałem podobne francuskie auto też "przez komis" :)
Niestety bez aktywnego zawieszenia i goło :( bo to safrane2 było.

Tylko właściciel komisu miał już tego auta dość, bo nikt nie był
zainteresowany, i mi dał kontakt do poprzedniego właściciela i z nim zrobiliśmy cene - a komis dostał 0.5k pln.

Więc może tak się da ?

pozdrawiam.

Data: 2010-01-01 22:59:34
Autor: p0li
O->Dnia 2010-01-01 22:16:02 niejaki Marcin Jan napisał:
[...]

a co dla ciebie jest ciekawą wersją i ile chcesz wydac na to auto?

pytam - bo jestem w klubie cytrynki i wiem o 3 ciekawych xm-ach do
sprzedania - ale tanie to raczej nie będą - za to do mechanika to dwa razy
w roku na przegląd a częściej na kawkę ;)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2010-01-02 11:24:21
Autor: Marcin Jan
p0li pisze:
[...]

hej. dzięki zainteresowanie, jednak kogo jak na kogo ale na cytryniarzy zawsze można liczyć :). Wersja to turbo benzyna,HA (wiem, wiem)i  szkoda tylko że nie automat (choć wiem że ten automaty zaliczają często zgony - ale tak pisałem przebiegi będą nie wielkie więc u mnie by wytrzymał). Ja jednak nie szukam samochodu "igły", szukam auta które raczej które ma potencjał to tego żeby coś fajnego z niego zrobić. Serdecznie Pozdrawiam i pewnie spotkamy się w klubie cytryny.
Marcin Jan

Data: 2010-01-02 23:13:26
Autor: p0li
O->Dnia 2010-01-02 11:24:21 niejaki Marcin Jan napisał:
hej. dzięki zainteresowanie, jednak kogo jak na kogo ale na cytryniarzy zawsze można liczyć :). Wersja to turbo benzyna,HA (wiem, wiem)i  szkoda

a to niestety - te o ktorych ja wiem to v6 benzyna automat exclusve

tylko że nie automat (choć wiem że ten automaty zaliczają często zgony - ale tak pisałem przebiegi będą nie wielkie więc u mnie by wytrzymał). Ja

no niestety - wada fabryczna tego super niemieckiego produktu - wytrzymuje
180-250tys a potem zgon - kompletna naprawa do stanu lepszego niż fabryczny
- ok 7 tys

jednak nie szukam samochodu "igły", szukam auta które raczej które ma potencjał to tego żeby coś fajnego z niego zrobić. Serdecznie Pozdrawiam i pewnie spotkamy się w klubie cytryny.

akurat jeśli to ma być twoja pierwsza cytryna z hydro - poszukaj takiego
jak najbliżej igły - i na spokojnie opanowuj temat - żeby głupie spadnięcie
powrotu nie naraziło cię na stres zblizony do zawału lub kosmiczne koszta

--
P0zdrawiam p0li     ipfon: 48222442618 - bo nie działa actio
hagenuk >SL10 >AOTCom >accompli008 >///250s >520m >V3 >z630 >iphone

Autokomis - negocjacje cenowe