Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86

Data: 2011-06-07 16:06:02
Autor: Jarek Andrzejewski
Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
On Tue, 7 Jun 2011 16:02:37 +0200, "Tomek" <swistak60@op.pl> wrote:

Witam,
E75 (1)Tymczasem automapa mi stale pokazuje wariant przez Katowice drogą 86.
Ponieważ nie ma konkretnych miejscowości przy E75 (1) - jak można zadeklarować, aby trasa z Automapy
była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??

może zmień typ trasy na szybką lub optymalną?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-07 16:19:17
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Może zmień automapę na bardziej aktualną ;P

Pozdrawiam !

PS:
5,5 to nie przypadkiem ze 2 lata wstecz ??

Data: 2011-06-07 16:35:53
Autor: radekp@konto.pl
Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
Tue, 07 Jun 2011 16:06:02 +0200, w
<91csu69p6fnqqdnp2o98ciib091vlpg2e1@4ax.com>, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

>była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??

Postaw punkt na mapie i wybierz Przez.
Nie pamiętam czy 5.5 miała już wybór Przez Okolicę (wtedy wystarczy postawić
gdzieś w okolicy tego skrzyżowania).

może zmień typ trasy na szybką lub optymalną?

I zaktualizować...

Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86