Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86

Data: 2011-06-07 16:39:54
Autor: J_K_K
Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:islat8$3ka$1news.onet.pl...
Ustawiłem sobie trasę z Mazowsza do Korbielowa i będę jechał od Wojtkowic
Jak od WOJKOWIC to nic dziwnego,
że Cie na obecną 86 kieruje.

szosą E75 (1).
"Szosą" :-)))
S1 ta szosa się nazywa :-)
Masz na nią wjechać za Siewierzem / Podwarpiem
(stara "15-ka")

była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??
86 nie pojedziesz przez centrum Katowic,
tylko przed Gwiazdami wykręcisz na Tychy / Bielsko.

A jak chcesz jechać S1, a opcja najszybsza nie działa,
to wbij sobie punkt pośredni i po sprawie.
Ew. Lędziny - są przy S1
(nie zjedziesz, tylko pojedziesz dalej na Tychy)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-07 20:37:39
Autor: Tomek

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:isld7p$dp4$1speranza.aioe.org...

[...]

Napisąłąem nieprecyzyjnie- od strony (z kier) Wojtkowic.

A jak chcesz jechać S1, a opcja najszybsza nie działa,
to wbij sobie punkt pośredni i po sprawie.
Ew. Lędziny - są przy S1
(nie zjedziesz, tylko pojedziesz dalej na Tychy)

Lędziny są na płd-wschód od trasy i nawigacja
przyjęła S1.
poprzednio wybierałem np. Wesoła,
Kosztowy itp, to nawigacja S1 nigdy nie wybrała.
Wybrała też i przez punkt w duzym powiększeniu.
Nawigacja nie moja więc aktualizację zostawię
właścicielce.
Kiedyś w tych Wojtkowicach w środku niocy
błądziłem stąd zapamiętałem tak tą nazwę.
Na jakie.drogowskazy za Podwarpiem się kierować
aby wypaść na S1? Jak już na niej będę to
nawigacja sama przeliczy.
Podziękowania.
Tomek.

Data: 2011-06-07 20:43:48
Autor: J_K_K

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:islr0u$7tg$1news.onet.pl...

Kiedyś w tych Wojtkowicach w środku niocy
błądziłem stąd zapamiętałem tak tą nazwę.

Czyli zjechałeś z głównej drogi.

Na jakie.drogowskazy za Podwarpiem się kierować
aby wypaść na S1?

A4 / Bielsko-Biała / Cieszyn
Za Siewierzem zjezdżasz z dużej góry, na dole fotoradar i światła.
Trzymasz się prawej, nie zjeżdżasz pierwszym zjazdem przed wiaduktem
(lotnisko Pyrzowice / Tarnowskie Góry),
tylko drugim, zaraz po przejechaniu po wiaduktem, w prawo.

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-07 20:55:05
Autor: Tomek

[...]