Automapa [Android] Beta już do pobrania

Data: 2012-01-13 19:02:22
Autor: Chris
Automapa [Android] Beta już do pobrania
Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-01-13 19:52:11
Autor: AL
W dniu 2012-01-13 19:02, Chris pisze:
Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

dzieki

pobieraja mi sie juz mapy (218 MB) - zobaczymy jak to bedzie dzialac

dla informacji:
- tego nie ma jeszcze w markecie - trzeba pobrac recznie z linku podanego przez autora watku (apk i uruchomic)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-13 20:41:52
Autor: Kenny
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
Uytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa w wiadomoci news:jepugs$3c5$1inews.gazeta.pl...
Pojawia si darmowa beta AutoMapy:
http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
igamy plik 14MB potem program iga ok 200MB.

[...]

U mnie aplikacja si wykrzaczya w trakcie instalacji :-(

Kenny

Data: 2012-01-13 20:48:08
Autor: AL
W dniu 2012-01-13 20:41, Kenny pisze:
[...]

zainstalowala sie, uruchomila - trase wyznaczyla, slad zapisuje, zrzuty ekranu robi, gada, wiec wyglada, ze jest wszystko OK

Nie wszystkie opcje dzialaja (ale jest komunikat, ze to wersja beta).
Dziala - jutro wyprobuje na trasie.

Porównalem mapy - poniewaz mam jechac w przyszlym tygodniu do Myslenic na ul.B.A.Marka (i wiem, ze w Sygicie nie ma tej ulicy - jest to przedluzenie Slowackiego chodzi chyba o strefe ekonomiczna) a w Automapa znalazla - co prawda bez numeru jakiego szukam - ale jest.

Na razie znalazlem 1 bug:
- wyszukiwanie adresu ulicy, w ktorej jest 'polska literka' - program sie gubi - tzn nic nie znajduje.  Jak sie wpisze literke np. 's' zamiast 'ś' to wszystko jest OK.
Nie ma rowniez punktów POI (no cóż - to jest beta) - ale sama aplikacja wyglada, ze dziala OK.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-13 22:05:22
Autor: ToMasz
Automapa [Android] Beta ju� do pobrania
U mnie aplikacja si� wykrzaczy�a w trakcie instalacji :-(
na DesireZ instaluje się na dwie raty i działa.
[...]

fakt, wiele pól wyboru jest nie aktywnych, ale program jest zupełnie inny niż na WM. Tzn jest to normalna automapa, ale interfejs jest androidowy.
Porównalem mapy -
(..)
Ja również, pewno koledzy pamiętają moje krytyczne uwagi pod adresem Emapy, z której korzysta wiele programów nawigacyjnych. Automapa - bez zarzutów. wszystkie nowe (13 miesiecy) drogi są, jednokierunkowe mają właściwy kierunek. Klasa poprostu, nie jakiś stragan na odpuście.
Na razie znalazlem 1 bug:
- wyszukiwanie adresu ulicy, w ktorej jest 'polska literka' - program
ja wogóle mam skopane PLiterki. tak jakby pomylili kodowanie iso8852 i win1250 (mniejsza o cyferki)
czy programy nawigacyjne powinny korzystać z kompasu? AM nie korzysta.

ToMasz

PS
najważniejsze że JEEEEEEESSSST!!!!!!111jeden jeden. Działa, nie wymaga połączenia z netem. Niech ją jak najdłużej zostawią w wersji beta, ja się nie pogniewam.

Data: 2012-01-13 21:13:46
Autor: Jacek Politowski
Automapa [Android] Beta ju� do pobrania
In article <jeq6aj$6db$1@inews.gazeta.pl>
ToMasz <twitek4@> wrote:

najwaniejsze e JEEEEEEESSSST!!!!!!111jeden jeden. Dziaa, nie wymaga poczenia z netem. Niech j jak najduej zostawi w wersji beta, ja si nie pogniewam.

Ja si nie pogniewam, jeli bdzie mona przenie licencj z wersji
WM ;-)

--
Jacek Politowski

Data: 2012-01-15 23:33:13
Autor: AL
W dniu 2012-01-13 22:05, ToMasz pisze:
[...]

to ze jest to ZA MAŁO.

Właśnie spróbowałem jak to 'coś' zachowa się się na tablecie GalaxyTab.
Zainstalowało się, wszystko dociągneło bez problemu, pierwszy start - pokazuje się okno z opisem BETA, głos Hołka 'ze mną na pewno dojedziecie do celu' i ..... wysyp - aplikacja znika - znaczy dojechalismy :)

Po wczorajszych testach na DesireZ (gdzie dziala w miare, ale do zachwytow duzo jej brakuje) - trafila dzis tam gdzie jej miejsce - na smietnik.
Odinstalowalem - ale uwaga - aplikacja nie czysci po sobie wszystkiego i np. katalog Automapa na karcie zostaje - trzeba recznie go wywalic z managera plikow.
(zglosilem do abeta@ moje uwagi - jak chceli autorzy AM)

Porownujac Automape do Sygic GPS Navigation (czyli dawnej Aury) - Automapa w obecnej formie nie umywa sie - pod wzgledem grafiki, obslugi i mozliwosci.  Moze kiedys bedzie lepiej.

Zona sie pyta - po co testuje ta glupia Automape - skoro ona taka bezuzyteczna (brak np. jednej z podstawowych funkcji - opcji objazdu gdy korek na drodze). Ale ja twardy jestem ;) - we wtorek jeszcze jedna trasa przede mna - sprobuje - ale prawdopodobnie jednak zostane przy Sygic GPS Navigation (specjalnie pisze cala nazwe, gdyz zauwazylem ze czasem jest ona mylona z Sygic Mobile - a to niemal dwa rozne programy)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-14 09:05:16
Autor: Pan Piskorz
Automapa [Android] Beta ju� do pobrania
W dniu 2012-01-13 20:41, Kenny pisze:
U mnie aplikacja si� wykrzaczy�a w trakcie instalacji:-(

U mnie też.
Ponowiłem jednak i powiedziała, że się zainstalowała.

Niestety wykrzacza się przy starcie.

Telefon marki "Pomyślność Chin".
P.

Data: 2012-01-14 09:08:54
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2012-01-14 09:05, Pan Piskorz pisze:
Niestety wykrzacza się przy starcie.

Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie. Działa.
Niestety mapa Polski tylko.

P.

Data: 2012-01-14 13:24:00
Autor: Ghost

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeprjb$kqr$1inews.gazeta.pl...
Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

Podaja gdziekolwiek planowana date premiery wersji sprzedaznej?

Data: 2012-01-15 10:06:43
Autor: Pawe Gska
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
Witam,

W odpowiedzi na maila od Chris
z dnia: 2012-01-13 19:02:
Pojawia si darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

igamy plik 14MB potem program iga ok 200MB.
A jakich cudw trzeba dokona, eby te 218MB si cigno?
Prbowaem ju kilkadziesit razy i cigle staje na 1.3MB pliku basic.a. Jakby co przez WiFi, wic to nie cze. :]

Pawe

Data: 2012-01-15 11:00:51
Autor: Maciej Bebenek
Paweł Gąska <ch03@op.pl> wrote:

Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.
A jakich cudów trzeba dokonać, żeby te 218MB się ściągnęło?
Próbowałem już kilkadziesiąt razy i ciągle staje na 1.3MB pliku basic.a.
Jakby co przez WiFi, więc to nie łącze. :]

Próbować :-) Ściągałem na 3 telefony i na jednym (najsłabszym sprzętowo)
rzeczywiście coś się krzaczyło. Restart telefonu i po paru minutach poszło.

Data: 2012-01-15 12:29:09
Autor: Pawe Gska
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
Witam,

W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek
z dnia: 2012-01-15 12:00:
Pawe Gska<ch03@op.pl>  wrote:

igamy plik 14MB potem program iga ok 200MB.
A jakich cudw trzeba dokona, eby te 218MB si cigno?
Prbowaem ju kilkadziesit razy i cigle staje na 1.3MB pliku basic.a.
Jakby co przez WiFi, wic to nie cze. :]

Prbowa :-) cigaem na 3 telefony i na jednym (najsabszym sprztowo)
rzeczywicie co si krzaczyo. Restart telefonu i po paru minutach poszo.
Prbuj dalej, udao mi si raz przekroczy 70MB. <lol>

Pawe

Data: 2012-01-15 15:35:46
Autor: Maciej Bebenek
Paweł Gąska <ch03@op.pl> wrote:

[...]

Próbuję dalej, udało mi się raz przekroczyć 70MB. <lol>

No to moze jednak masz jakieś problemy z siecią. Po napisaniu postu
załadowałem znajomemu AM do telefonu i poszło bez żadnych problemów.

Ewentualnie opcja #2 - za mało pamięci w telefonie. Parę osób zglaszało, że
trzeba mieć kilkadziesiąt megabajtów na loader i samą aplikację.

Data: 2012-01-15 17:58:01
Autor: Pawe Gska
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
Witam,

W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek
z dnia: 2012-01-15 16:35:
Pawe Gska<ch03@op.pl>  wrote:

[...]

No to moze jednak masz jakie problemy z sieci. Po napisaniu postu
zaadowaem znajomemu AM do telefonu i poszo bez adnych problemw.

Ewentualnie opcja #2 - za mao pamici w telefonie. Par osb zglaszao, e
trzeba mie kilkadziesit megabajtw na loader i sam aplikacj.
Cholera jasna, po WiFi si cigle rozcza, przeczytaem p internetu ;] i nie wiem dlaczego. Internet normalnie hula, tylko to ciganie jako nie idzie, maks to 70MB... wsadziem kart netow i po HSDPA cignie bez problemw... jak na razie . :/

Pawe

Data: 2012-01-16 00:19:14
Autor: Animka

Paweł Gąska<ch03@op.pl>   wrote:

[...]

Cholera jasna, po WiFi się ciągle rozłącza, przeczytałem pół internetu
;] i nie wiem dlaczego. Internet normalnie hula, tylko to ściąganie
jakoś nie idzie, maks to 70MB... wsadziłem kartę netową i po HSDPA
ciągnie bez problemów... jak na razie . :/

A tam jest opcja "zezwól do zamknięcia praeglądarki"?  Nie ma pytania przed połączeniem? Jak co innego ustawiłeś to Ci się rozłacza.

--
animka

Data: 2012-01-15 18:49:18
Autor: Chris
Automapa [Android] Beta już do pobrania
W dniu 2012-01-13 19:02, Chris pisze:
Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

HTC Desire HD .

Działa bez problemu, przelicza wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie, nawet jak zmieniłem trasę to tylko raz prosił o zawrócenie a zaraz potem błyskawicznie skorygował trasę i poprowadził nową drogą. Poza dodatkami nie widać różnicy między normalną navi z AM a telefonem z AM. Dla mnie rewelacja choć jeden punkt chciał mnie dowieźć nie od tej strony płotu ale tu musi być błąd położenia budynku o konkretnym numerze.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-01-16 08:50:35
Autor: Chris
Automapa [Android] Beta już do pobrania
Chris nabazgrał(a):

[...]

Korekta:

Dziś jechałem do pracy i połowie trasy zgubił mi sysnał GPS, wyjście z AM i odpalenie jeszcze raz pomogło, AM odpaliła się i w 2 sec trasa była już kontynowana.
Nie pamiętam jak w normalnej ale czy trafic działa tylko w 2D ?? bo jak mam ustawioną mapę na 3D to nic nie pokazuje pod względem natężenia ruchu.

Data: 2012-01-16 10:38:26
Autor: radekp@konto.pl
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
Mon, 16 Jan 2012 08:50:35 +0100, w <jf0ksb$ssa$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
<actchris@gazeta.pl> napisa(-a):

Nie pamitam jak w normalnej ale czy trafic dziaa tylko w 2D ??

Tak, tylko w 2D.

Data: 2012-01-16 13:55:31
Autor: Maciej Bebenek
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Mon, 16 Jan 2012 08:50:35 +0100, w <jf0ksb$ssa$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
<actchris@gazeta.pl> napisaB(-a):

Nie pamitam jak w normalnej ale czy trafic dziaBa tylko w 2D ??

Tak, tylko w 2D.

Traffic działa w każdym widoku.

Data: 2012-01-16 16:48:34
Autor: radekp@konto.pl
Automapa [Android] Beta ju do pobrani a
16 Jan 2012 14:55:31 +0100, w
<679781446348410564.955001maciej_pmt-tpsa.waw.pl@news.home.net.pl>, Maciej
Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa(-a):

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
> Mon, 16 Jan 2012 08:50:35 +0100, w <jf0ksb$ssa$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
> <actchris@gazeta.pl> napisaB(-a):

Traffic dziaa w kadym widoku.

Tak, ale wida go tylko w 2D.

Data: 2012-02-27 01:00:58
Autor: woker20
Automapa [Android] Beta ju do pobrania
W dniu pitek, 13 stycznia 2012, 19:02:22 UTC+1 uytkownik Chris napisa:
Pojawia si darmowa beta AutoMapy:

http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

igamy plik 14MB potem program iga ok 200MB.

-- www.bezwypadkowy.net - sprawd auto i zobacz jego histori na forum.
www.automo.pl - sprawd od rki po VIN histori, wyposaenie auta..

no i tyle jeli chodzi o testy bo ju nie mona pobra wersji Beta oficjalnie zakoczono testy teraz czekamy na pen wersj.

Data: 2012-02-27 10:25:41
Autor: AL
W dniu 2012-02-27 10:00, woker20@gmail.com pisze:
[...]

ale wersja beta Automapy wciaz dziala (po uruchomieniu pojawia sie jedynie komunikat - Licencja - zostao 0 dni - i to juz tak od prawie m-ca :)
Nie dziala tylko downloader.

Na stronach Automapy prozno jednak szukac dod.informacji nt. kontynuacji programu - wyslalem im dwa maile z lista uwag.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-18 15:14:23
Autor: Stefek5

Na stronach Automapy prozno jednak szukac dod.informacji nt. kontynuacji
programu - wyslalem im dwa maile z lista uwag.

Zobacz Baza wiedzy :
http://www.automapa.pl/?PEI=38149&article_id=48490&lng=PL
i klikn na dole na Android AutoMapa.

Data: 2012-03-18 15:15:08
Autor: Stefek5
Automapa [Android] Beta ju do pobrania

Uytkownik <woker20@gmail.com> napisa w wiadomoci

no i tyle jeli chodzi o testy bo ju nie mona pobra wersji Beta
oficjalnie zakoczono testy teraz czekamy > na pen wersj.

Jest do pobrania AutoMapa wersja Beta 2 na Android :
http://w3.automapa.com.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021

Automapa [Android] Beta już do pobrania