Automapa Europa i Googlemaps - wiarygodność opcji unikaj opłat

Data: 2018-09-17 05:48:05
Autor: zbigniewgotkiewicz
Automapa Europa i Googlemaps - wiarygodność opcji unikaj opłat
Ta opcja nie wprowadziła mnie nigdy na minę, choć ostatnio google maps poprowadzili mnie przez nieczynne przejście graniczne pomiędzy Rumunią i Ukrainą. Poza tym w Rumunii poprowadziło mnie zamknięta drogą która nadawała się raczej pod terenówki. Jak jedziesz tranzytem to oszczędności są według mnie iluzoryczne.

Data: 2018-09-17 15:53:46
Autor: adam
W dniu 2018-09-17 o 14:48, zbigniewgotkiewicz@gmail.com pisze:
[...]

Tak jak napisałem, nie tylko o oszczędności chodzi

Automapa Europa i Googlemaps - wiarygodność opcji unikaj opłat