Automapa - czy ma taka funkcje?

Data: 2009-11-27 00:19:15
Autor: Tomek
Automapa - czy ma taka funkcje?

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:99171534-bb4d-4e4e-afd6-5878b364ddebn35g2000yqm.googlegroups.com...
Hej

Moze sie ktos orientuje: czy AutoMapa ma funkcje "kuriera"?
Dzialajaca na zasadzie, ze wpisuje jej np 20 punktow przeznaczenia, i
nawigacja uklada mi dojazd do tych punktow po kolei, tak zeby wszystko
bylo "po drodze" (najkrotsza/najszybsza trasa)?

Nie ma.
Nie dawno przerabialem ten temat. Ma to EMapa Transport, ale swoje kosztuje. Ja mialem do odwiedzenia ponad 100 miejsc, ale jednorazowo, wiec nie oplacalo mi sie kupowac w/w programu. Kupilem mape województwa po którym mialem sie poruszac i wbijajac szpilki w lokalizacje sam ustawialem trasy. Dalo sie.

--
Tomek

Automapa - czy ma taka funkcje?