Automapa - czy ma taka funkcje?

Data: 2009-11-27 00:29:23
Autor: czak norris
Automapa - czy ma taka funkcje?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:99171534-bb4d-4e4e-afd6-5878b364ddebn35g2000yqm.googlegroups.com...

Moze sie ktos orientuje: czy AutoMapa ma funkcje "kuriera"?
Dzialajaca na zasadzie, ze wpisuje jej np 20 punktow przeznaczenia, i
nawigacja uklada mi dojazd do tych punktow po kolei, tak zeby wszystko
bylo "po drodze" (najkrotsza/najszybsza trasa)?

Nie wiem jak sie zachowa przy az 20 punktach, ale stosuje te metode na róznych wycieczkach/cruisingach i jak na razie sie sprawdza. Dodajesz punkty trasy jako "przez" (warto jedynie przemyslec gdzie ustawic start/koniec, moze byc to ten sam punkt np. firma lub dom), a nastepnie wchodzisz do menu -> trasa -> ustaw po najblizszych. Powinno zadzialac :-)

--
pozdrawiam,
z pólobrotu ;-)

Automapa - czy ma taka funkcje?