Automapa i yanosik

Data: 2014-01-25 23:19:09
Autor: P.B.
Automapa i yanosik
Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:14:44 +0100, Janusz Wo napisał(a):

Witam!
Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem. Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym urządzeniu?
Dziękuję z góry z sugestie - JanuszWo

Jedna uwaga: używanie nawigacji w telefonie może ujść od biedy jak się
rzadko jeździ i rzadko dzwoni. Ale do codziennego użytku to pomyłka: nie ma
nic gorszego niż rozmowa telefoniczna przez nawigację na środku wielkiego
ronda, z którego nie wiesz, którym zjazdem masz zjechać :) Dlatego lepiej
mieć osobne urządzenie jako telefon do gadania, a osobne do nawigacji.
Oczywiście oba to mogą być smartfony. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-01-26 11:30:38
Autor: Artur Maśląg
Automapa i yanosik
W dniu 2014-01-25 23:19, P.B. pisze:
(...)
Jedna uwaga: używanie nawigacji w telefonie może ujść od biedy jak się
rzadko jeździ i rzadko dzwoni. Ale do codziennego użytku to pomyłka:

Powiedzmy - znaczy osobiście jestem zwolennikiem dedykowanej nawigacji,
ale nie dramatyzujmy.

nie ma
nic gorszego niż rozmowa telefoniczna przez nawigację na środku wielkiego
ronda, z którego nie wiesz, którym zjazdem masz zjechać :)

Zaopatrz się w zestaw obsługujący profil A2DP i to rozwiąże wiele
problemów - komunikaty będą w głośniku i widok czyjejś fizjonomii
nie zakłóci za bardzo nawigacji:)

Data: 2014-02-05 07:20:05
Autor: dddddddd
Automapa i yanosik
W dniu 2014-01-26 11:30, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2014-01-25 23:19, P.B. pisze:
(...)
Jedna uwaga: używanie nawigacji w telefonie może ujść od biedy jak się
rzadko jeździ i rzadko dzwoni. Ale do codziennego użytku to pomyłka:

właśnie się zastanawiałem kiedy ktoś o tym wspomni

[...]

mam słuchawkę z A2DP, ale i tak po odebraniu połączenia na całym ekranie zamiast nawigacji jest informacja o połączeniu (nazwa rozmówcy, czas trwania, przycisk zakończ) - a ja na środku wielkiego ronda ;)

Łukasz

Data: 2014-02-05 08:42:09
Autor: Artur Maśląg
Automapa i yanosik
W dniu 2014-02-05 07:20, dddddddd pisze:
[...]

Zostało wspomniane i jak autor napisał - potrzebuje trochę poużywać
jakiejś nawigacji + yanosika w telefonie i chce uniknąć zakupu
dedykowanej.  Widać się zgadzamy, że dedykowana jest lepszym
rozwiązaniem niż mieszanie wszystkiego razem, ale są gusta
i guściki. Jak wcześniej napisałem nie trzeba też dramatyzować :)

[...]

To trzeba słuchać komunikatów, skoro już się zdecydowało na takie
rozwiązanie. Konsekwencja mieszania różnych funkcji w jednym
urządzeniu. Bez A2DP upierdliwe i przyznam się szczerze, że
samo używanie słuchawki (choćby z A2DP) jest upierdliwe - zdecydowanie
lepiej sprawuje się zestaw.

Data: 2014-02-05 10:56:36
Autor: Maciej Bebenek
Automapa i yanosik
[...]

W androidzie czwartym dwa ruchy palcem i jedziesz ;-)
Oczywiście JEST to upierdliwe.

Data: 2014-02-05 10:58:36
Autor: Artur Maśląg
Automapa i yanosik
W dniu 2014-02-05 10:56, Maciej Bebenek pisze:
[...]

:)

Oczywiście JEST to upierdliwe.

Jak ludzie w kółko dzwonią to tak ;)

Data: 2014-02-05 17:47:29
Autor: dddddddd
Automapa i yanosik
W dniu 2014-02-05 10:58, Artur Maśląg pisze:
[...]

Poproszę więcej konkretów, bo Andka 4 mam, a funkcjonalności nie kojarzę.

Łukasz

Data: 2014-02-05 17:59:52
Autor: Artur Maśląg
Automapa i yanosik
W dniu 2014-02-05 17:47, dddddddd pisze:
[...]

Nie wiem jak to opisać, ale ja umiem tak - ruch palcem w dół i mam
listę zadań/aplikacji (tych co ikony siedzą u góry po lewej stronie),
puk w NE i NE pracuje dalej pierwszoplanowo, a rozmowa jest widoczna
poprzez ikonę na pasku na górze, który u mnie się wyświetla wtedy na zielono. Da się z tym żyć jak się komunikatu nie posłuchało i nagle
mamy wielkie rondo i nie wiadomo jak jechać ;)

Data: 2014-02-05 18:43:21
Autor: Maciej Bebenek
Automapa i yanosik
W dniu 2014-02-05 17:47, dddddddd pisze:

W androidzie czwartym dwa ruchy palcem i jedziesz ;-)

Poproszę więcej konkretów, bo Andka 4 mam, a funkcjonalności nie kojarzę.

U mnie prawy klawisz funkcyjny daje listę otwartych aplikacji, klik na najniższej (czyli ostatniej aktywnej) i przełączasz się na navi

Można też ściągnąć belkę jednym palcem i wtedy masz aplikacje w tle.

Data: 2014-02-08 21:27:45
Autor: jerzu
Automapa i yanosik
On Wed, 05 Feb 2014 18:43:21 +0100, Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

U mnie prawy klawisz funkcyjny daje listę otwartych aplikacji, klik na najniższej (czyli ostatniej aktywnej) i przełączasz się na navi

Można też ściągnąć belkę jednym palcem i wtedy masz aplikacje w tle.

Ja robię to jeszcze inaczej: klawisz "home", a potem ikona AM z
pulpitu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-08 21:28:40
Autor: jerzu
Automapa i yanosik

<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

[...]

Przepraszam, od dziś NE. Na AM się obraziłem :) I akurat skończyła mi
się licencja :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Automapa i yanosik