[NTG] Automapa - li czenie trasy "komiw ojażer" ... Czy ja co¶ pieprzę ???

Data: 2010-03-27 17:38:26
Autor: Grzegorz Krukowski
[NTG] Automapa - li czenie trasy "komiw ojażer" ... Czy ja co¶ pieprzę ???
On Tue, 23 Mar 2010 23:04:05 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:
Moment, ty my¶lałe¶, że problem, który jest jednym z najtrudniejszych
do rozwi±zania, będzie dobrze zaimplementowany w takiej zabawce? A
nawet jakby był, to Automapa została by natychmiast wykupiona przez
jakiego¶ globanego spedytora i głęboko schowana przed innymi ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-03-28 00:26:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojaĹĽer" ... Czy ja coĹ› pieprzÄ™ ???
W dniu 2010-03-27 17:38, Grzegorz Krukowski pisze:

Moment, ty myślałeś, że problem, który jest jednym z najtrudniejszych
do rozwiązania, będzie dobrze zaimplementowany w takiej zabawce? A
nawet jakby był, to Automapa została by natychmiast wykupiona przez
jakiegoś globanego spedytora i głęboko schowana przed innymi ;)

Nie. Liczyłem, że to ścierwo AM zwane błędnie policzy, a nie wysra mi komunikatem, że ma mnie w dupie i liczyć nie zamierza ;)
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-03-28 03:20:28
Autor: Tomek
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hom4uc$l5q$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jeżeli musisz rozwiązywać problem komiwojażera bardzo często, to zainteresuj się programem e-mapa transport. Napisz do nich, to dostaniesz demo, które sobie przetestujesz. Ja to przerabiałem w zeszłym roku - miałem do odwiedzenia 2x50 miejsc w obrębie jednego województwa. E-mapa transport załatwiłaby problem, ale okazała się za droga do jednorazowej akcji, a demo miało zbyt okrojony rejon działania. Na szczęście częściowo pokrywał się z moim i w tym rejonie zadziałało to bardzo dobrze.Resztę rozwiązałem tak, że w papierową mapę wbijałem sobie szpilki i sam wyznaczałem optymalną trasę. Sprawdziło się. Gdybym jednak miał takie akcje często to bym w e-mapę zainwestował.

Tomek

[NTG] Automapa - li czenie trasy "komiw ojażer" ... Czy ja co¶ pieprzę ???