[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???

Data: 2010-03-24 12:03:47
Autor: BydlÄ™
Rafał "SP" Gil wrote:
> Dla jasności: AM legal, najnowsza zaktualizowana wersja.
>

> WTF ?!?!?!?!

Support też nie wie?

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-24 15:53:33
Autor: jerzu
[NTG] Automapa - li czenie trasy "komiw oja¿er" ... Czy ja co¶ pieprzê ???
On Wed, 24 Mar 2010 12:03:47 +0100, Bydlê <bydle@bydle.com> wrote:

Support te¿ nie wie?

Support mu odpisze:
</cytat>
Witamy,
uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen  AutoMapa (pd)
</cytat>

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-24 19:47:11
Autor: Bydlê
jerzu wrote:

> [...]
> uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.
>
> Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen

Buuu...
Mi odpowiedzieli do¶æ konkretnie po dwóch dniach.
My¶la³em, ¿e taki przypadek potrafi± odtworzyæ...
(a mo¿e nie potrafi±?)

W ¶wiêta (wcze¶niej muszê polegaæ na wbudowanej) sprawdzê tê trasê.

--
Bydlê

Data: 2010-03-25 19:34:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
W dniu 2010-03-24 15:53, jerzu pisze:

Support też nie wie?
Support mu odpisze:
[...]

Praktycznie zrobiłem CTRL C CTRL V opisu problemu z tego wątku i support odpisał tak :

Witam,

Dziekujemy za przeslane zgloszenie. Przeprowadzimy weryfikacje podanych informacji.
W kolejnej wersji blad powinien zostac poprawiony.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (dk)

No więc lekko zirytowany odpisałem:
Bardzo miło mi, że Państwo odpowiedzieliście - mam pytanie - kiedy będzie ta najbliższa aktualizacja, bo bez tej funkcjonalności program jest dla mnie absolutnie bezużyteczny, jako, że używam go do pracy (produkt zakupiony na firmę), która polega właśnie na takich trasach - kilka punktów w POLSCE, optymalizacja trasy za pomocą nawigacji. W aktualnej wersji, muszę sam optymalizować przebieg trasy i po prostu wprowadzać do programu jak ma mnie nawigować, co się mija z celem.

No i cięta riposta supportu:

Witam,

termin wydania kolejnej aktualizacji nie jest znany, realny termin moze oscylowac w granicach miesiaca albo dwoch. Opisany blad nie wystepuje w przypadku kazdej trasy z punktami przez, wyglada na to ze jest to jeden z odosobnionych przypadkow. Jesli napotka sie Pan na wiecej tego rodzaju bledow to prosimy o sygnal.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (dk)

Ehhh ... a to nie jest jedyna trasa, którą mi tak wywala ... rozumiem, że mam co wyjazd raportować im, że cudny program uniemożliwił mi to i czekać jak jeleń na poprawkę za 2 miechy .... Jak już żaliłem się dużo wcześniej - imho dupą do klienta, żadnego zacięcia dobrych sprzedawców jak choćby info o przedłużeniu licencji o czas błędnego działania programu ... tfu - nie błędnego - w ogóle nie liczy trasy ;/

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-03-26 23:11:53
Autor: Adam P³aszczyca
[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
Dnia Thu, 25 Mar 2010 19:34:06 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

... Jak ju¿ ¿ali³em siê du¿o wcze¶niej - imho dup± do klienta, ¿adnego zaciêcia dobrych sprzedawców jak choæby info o

Gilu, toz przeciez tam K³amca (aka rzecznik prasowy) jest J.E. WuC, czyli
J.M. Kamiñski... Czego oczekujesz? ;)

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???