[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???

Data: 2010-03-24 10:30:02
Autor: Tomasz O.
[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hobdgg$nn2$1node1.news.atman.pl...

Dla jasności: AM legal, najnowsza zaktualizowana wersja.

Może lekko OT ale ja się nie znam bo jeżdże z tym wynalazkiem góra 3 razy do roku i to jeszcze z 5.05 ale ostatnio rozmawiałem na ten temat z kolegą jeżdżącym bardzo dużo i właśnie on bardzo się żalił, że wersja powyżej 5.xxxx to jakaś tatalna masakra z wyznaczaniem, liczeniem i prędkością pracy jest.

Tomasz

[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???