Automapa na Androida a połączenie z internetem

Data: 2013-01-03 10:47:52
Autor: PesTYcyD
Automapa na Androida a połączenie z internetem
No ale Automapa bez problemu uruchamia się bez połączenia z internetem. Dla pewności sprawdziłem przed chwilą i działa a net jest wyłączony.

Data: 2013-01-03 19:56:45
Autor: J.F
Użytkownik "PesTYcyD"  napisał w wiadomości
No ale Automapa bez problemu uruchamia się bez połączenia z internetem. Dla pewności sprawdziłem przed chwilą i działa a net jest wyłączony.

Ale sprawdzaj codziennie, bo mowa byla ze dlugo tak sie uruchamiala nie bedzie :-)

J.

Automapa na Androida a połączenie z internetem