Automapa za free...

Data: 2019-11-02 18:50:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Automapa za free...
Prawie za free -- kod: 'NAJLEPSZA'.
Chyba kwadrans (może pięć minut, ale jednak)
męczyłem się z tym, aż w końcu poszła/zaskoczyła...

Fajnie wygląda, ale rutuje makabrycznie!!!

Łatwość obsługi -- wg mnie najwyższa ocena!!!
Wygląd -- IMO także.
Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po gruntówkach!
(może nie potrafię ustawić poprawnie)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-11-02 19:52:55
Autor: collie
Automapa za free...

Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po gruntówkach!
(może nie potrafię ustawić poprawnie)

Nie - może, ale na pewno.

Data: 2019-11-04 22:42:33
Autor: Eneuel
Automapa za free...
collie:

: Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po
: gruntówkach!> (może nie potrafię
: ustawić poprawnie)

Nie - może, ale na pewno.

Więc dla mnie jest za trudna... ;)

[wybrała trasę ani najszybsza, ani najkrótsza, ani imo
 najłatwięjszą, choć może ciekawa; na pannę Mercedes OK, ale nie
 na Nowe Volvo S40]

Na szczęście są łatwiejsze, których obsługa nie przerasta mnie. Trochę gadatliwa -- na razie za wcześnie, bym coś o niej napisał.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-11-03 05:20:31
Autor: h.sliwinski
Automapa za free...
Free na 30 dni.

Data: 2019-11-03 14:48:47
Autor: z
Automapa za free...
W dniu 2019-11-03 o 14:20, h.sliwinski@gmail.com pisze:
Free na 30 dni.

Ja testuję na nowym urządzeniu standardowo 7 dni.

Pierwsze wrażenie: Jest w końcu czytelniej. Może przyzwyczaję się do nowego interfejsu ;-)

Pytanie jest powazniejsze: Skąd pobierać AM jak pebx.pl nie działa ;-)

Data: 2019-11-03 16:12:15
Autor: Vá ou vai ? merda
AutoMapa za NIX free...
z  wrote...
jak pebx.pl nie działa ;-)

http://bit.ly/34rrx36

--
Vá ou vai ? merda

Data: 2019-11-03 16:28:12
Autor: z
AutoMapa za NIX free...
W dniu 2019-11-03 o 16:12, "Vá ou vai ? merda" <address@always.is.invalid> pisze:
Vá ou vai ? merda

Dzięki ale wolałbym potestować trochę dłużej jeśli wiesz o co chodzi ;-)

Kupiłem i oddałem (długa historia) kamerę do której w gratisie była naviexpert (czy cuś) na ROK.

Automapę też dodają do sprzętu? ;-)

Data: 2019-11-03 17:27:57
Autor: J.F.
Automapa za free...
Dnia Sun, 3 Nov 2019 14:48:47 +0100, z napisał(a):
Pytanie jest powazniejsze: Skąd pobierać AM jak pebx.pl nie działa ;-)

Pebx to moze byl ten serwer z Bialegostoku, co go policja niedawno z
huczkiem zamknela ?

J.

Data: 2019-11-03 17:50:17
Autor: Czarek
Automapa za free...

W dniu 03.11.2019 o 17:27, J.F. pisze:
[...]

Teraz skasowali serwis z filmami online, a ten pebx to chyba miał wszystko i wpadł już chyba ponad rok temu

https://www.dobreprogramy.pl/Bialystok.-Policja-zatrzymala-wlasciciela-strony-z-pirackimi-filmami-zarobil-ponad-200-tys.-zl,News,104539.html

--
Czarek

Data: 2019-11-03 18:33:05
Autor: J.F.
Automapa za free...
Dnia Sun, 3 Nov 2019 17:50:17 +0100, Czarek napisał(a):
[...]

To sie Automapa cieszy ... ale czy nie za pozno ?

Nawiasem mowiac - cos mi mignelo przy aktualizacji janosika, ze teraz
coz z technologia czy mapami google ma wspolnego.

J.

Data: 2019-11-03 18:43:09
Autor: z
Automapa za free...
W dniu 2019-11-03 o 17:50, Czarek pisze:
Teraz skasowali serwis z filmami online, a ten pebx to chyba miał wszystko i wpadł już chyba ponad rok temu

Nie to że wpadł. Gdzieś czytałem żale admina że umarł śmiercią naturalną. Raz z powodów techniczno-materialnych a dwa z powodu masowego żądania usuwania lików przez cwaniaków od praw autorskich.
Fizycznie się nie dało tego obejrzeć co zgłaszali jako naruszenie.
Zawalili ich robotą a za darmo nikt nie chce pracować ;-)

Nagonka medialna o milionowych stratach + szemrane metody prawne i wszyscy utkniemy w jakimś płatnym abo.

Przy okazji. Torenty to nadal działają?
Kiedyś były programy które nie udostepniały (bo to karalne)
Jak to dzisiaj wygląda?
Było kiedyś P2M. umarło?

Data: 2019-11-03 19:45:12
Autor: watapatatabusana
Automapa NIX za free...
z wrote:
+ szemrane metody prawne i wszyscy utkniemy w...

.... pudle albo trumnie!

Do tego wlasnie dazy neoFaszystowskaGlobalizacja
wdrazana przez HIENY kapitalistyczne, szczegolnie
US'raela, neoSzkopow, zaboZerow oraz angolskiego
lajna!

Ostatni przyklad dzialalnosci HIEN...
http://bit.ly/2JKGGEM

--
jebie SZEMRANE metody prawne

Data: 2019-11-04 11:55:20
Autor: RadoslawF
Automapa za free...
W dniu 2019-11-03 o 18:43, z pisze:

[...]

Działają i mają się dobrze.
Co jakiś czas głośno zamkną serwer idiotów którzy uznali że
za mało zarabiają i dołożyli usługę oglądania filmów online.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-03 18:03:45
Autor: Vá ou vai ? merda
Automapa za free...
"J.F." wrote...
to moze byl ten serwer

Ten cieciuszek nie jest nawet jedną molekułą do  http://bit.ly/2POLexs

--
Vá ou vai ? merda

Data: 2019-11-06 13:04:03
Autor: Trybun
Automapa za free...
W dniu 03.11.2019 o 14:20, h.sliwinski@gmail.com pisze:
Free na 30 dni.

Albo kupić aktualny tygodnik "Komputer Świat" (14.5zł) z subskrypcją na 90dni.

Data: 2019-12-19 19:31:11
Autor: kk
Automapa za free...
On 2019-11-03 14:20, h.sliwinski@gmail.com wrote:
Free na 30 dni.

Jakie dane trzeba udostępnić?

Data: 2019-11-06 14:54:24
Autor: radekp@konto.pl
Automapa za free...
Sat, 2 Nov 2019 18:50:24 +0100, w
<5dbdc1eb$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

Prawie za free -- kod: 'NAJLEPSZA'.

Wpisałem ten kod, dostałem 7 dni z jakimś komunikatem o nieważnym kodzie :).
Ale i tak nie będę używał -- zrobili wyszukiwanie głosowe, ale działa kulawo,
że nawet za darmo nie używałbym.

Data: 2019-11-06 22:24:00
Autor: mybox
Automapa za free...
Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach to najlepszy produkt!

Data: 2019-11-07 00:57:37
Autor: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ?
Automapa NIX za free...
mybox wrote:
Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach
Nie siej propagandy, najistotniejszymi aspektami w
nawigacji sa:
- na bierzaco informacje o stanie przejezdnosci
  zaplanowanej trasy,
- logiczne prowadzenie,
- aktualne nazwy drog, ulic i numeracja obiektow.

Reszte bzdur mozna zalatwic programami
pomocniczymi. Przemieszczam sie czesto i
w bardzo roznych miejscach, najmniej banialuk
dostarczyl "tomtomato", wszystko inne nie
doroslo do kostek. Dla/do szczegolow (glownie
na miejscu u celu (i pieszych)) osmand+.

--
Na tropie mordercow:  http://bit.ly/2WUkeOH

Automapa za free...