Automapa za free...

Data: 2019-11-06 22:24:00
Autor: mybox
Automapa za free...
Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach to najlepszy produkt!

Prawie za free -- kod: 'NAJLEPSZA'.
Chyba kwadrans (może pięć minut, ale jednak)
męczyłem się z tym, aż w końcu poszła/zaskoczyła...

Fajnie wygląda, ale rutuje makabrycznie!!!

Łatwość obsługi -- wg mnie najwyższa ocena!!!
Wygląd -- IMO także.
Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po gruntówkach!
(może nie potrafię ustawić poprawnie)

Data: 2019-11-07 00:57:37
Autor: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ?
Automapa NIX za free...
mybox wrote:
Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach
Nie siej propagandy, najistotniejszymi aspektami w
nawigacji sa:
- na bierzaco informacje o stanie przejezdnosci
  zaplanowanej trasy,
- logiczne prowadzenie,
- aktualne nazwy drog, ulic i numeracja obiektow.

Reszte bzdur mozna zalatwic programami
pomocniczymi. Przemieszczam sie czesto i
w bardzo roznych miejscach, najmniej banialuk
dostarczyl "tomtomato", wszystko inne nie
doroslo do kostek. Dla/do szczegolow (glownie
na miejscu u celu (i pieszych)) osmand+.

--
Na tropie mordercow:  http://bit.ly/2WUkeOH

Automapa za free...