Automat [bedzie flejmik?:)]

Data: 2012-03-19 18:24:39
Autor: Cezary Daniluk
Automat [bedzie flejmik?:)]
W dniu 2012-03-18 19:58, Marek Dyjor pisze:
Tak sie zastanawiam czemu w Europie ludzie tak kochają te durne ręczne
skrzynie biegów.

Co za przyjemność machać przez cały dzień wajchą i pedałować jak głupi
skoro można sobie wygodnie jeździć jak biały człowiek gaz, hamulec, luzik.

To jakiś kretynizm kompletny uważać, że lepiej mieć manualną.

4 miesiące jeżdżę automatem i nigdy już nie kupię samochodu z manualną
skrzynią biegów.

Wcześniej całe lata machania wajcha i pedałowania jak głupi.

Szczególnie jak sie dużo po mieście jeździ to czuje sie ulgę.

Ja jeżdżę już prawie rok, i stwierdzam jaki to głupi byłem od 1993 jeżdżąc manualami :) a od 1993 bo wtedy zrobiłem prawko ;)

Pozdrawiam !

Automat [bedzie flejmik?:)]